Україна створила сприятливу ситуацію для збуту “євроблях”, вважає фахівець

В Україну продовжують завозити “автохлам”, причому диспропорція з імпортом нових авто приголомшує. Так, поданими “Укравтопрому”, в першому кварталі-2019 в Україні імпортували 214 987 “легковиків” на 931 млн доларів. При цьому, нових – 17701 шт., а старих – 197286 шт.

Така тенденція, зокрема, пов’язана з дискримінаційними вимогами до імпорту, вважає автоексперт Олег Назаренко.

“Автомобіль, що був у вжитку, можна в Україні завезти до стандарту Євро-2, а новий автомобіль Євро-4, наприклад, ви не завезете, Євро-2, Євро-3 – також. Нас обмежують в імпорті нових автомобілів, зате дозволяють завозити старі”, – говорить Назаренко.

На його думку, підтримку тренду надає доступність ремонту старих “легковиків”.

“Чому німці віддають старі легковика нам? У Німеччині навіть прислів’я: я не такий багатий, щоб їздити на старій машині. Чим старі машини, тим частіше її потрібно ремонтувати. Але гроші на ремонт в Україні та Німеччині різні. Автомеханік німецькою СТО отримає від 1000 євро за ремонт вашого автомобіля, а у нас ту ж роботу роблять за 1000 грн., – розповів експерт.

Разом з тим, імпорт вживаних авто б’є по вітчизняному автопрому. Поки ринок буде відкритий для “автохламу”, в країну не зайде інвестор, який бажає розвивати виробництво “легковиків”, впевнений Назаренко.

“Імпорт вживаних автомобілів не конкурент імпорту нових автомобілів. Він конкурент в ціновому сегменті недорогих автомобілів, які може виробляти вітчизняний автопром”, – сказав Назаренко.


Не пропустіть