Ринок вживаних авто в Литві опинився в кризі і чекає українців

Українські автомобілісти розгубили інтерес до покупки б / у авто в країнах ЄС. Що про це думають литовські продавці?

Пільговий період розмитнення ввезених з-за кордону б / у авто завершився 22 лютого 2019 року. Передбачувано в останні дні дії 50-процентної знижки на митницях спостерігалися величезні черги, але тепер активність закономірно знизилася.

Не варто сумніватися, що українські автомобілісти продовжують ввозити євробляхи, але, зрозуміло, це відбувається далеко не в колишніх масштабах. Одні вважають розмитнення занадто дорогим задоволенням, інші бояться штрафів за порушення закону.

Проте, на дорогах країни ще багато «гостей» і «туристів», які не соромляться своїх номерних знаків. За попередніми даними, після закінчення пільгового періоду в Україні було розмитнено близько третини авто на єврономерах. Це означає, що близько 450 тис євроблях залишаються на дорогах.

Деяку кризу відчули і в Литві – колись одному з найпопулярніших напрямків для покупок серед українських автомобілістів. Невигідні умови розмитнення надалі не цікавлять водіїв. Литовські продавці, в свою чергу, скаржаться на застій ринку старих автомобілів.

На одному з найбільших ринків Каунасса зараз знаходиться 1200 авто, поруч – ще близько 800 шт. Майже ніякого руху не спостерігається, хоча раніше ці місця в постійному режимі позбувалися б / у автомобілів і знову заповнювалися свіжими пропозиціями. На даний момент продавці і менеджмент місцевих ринків, як і багато українців, чекають змін, пов’язаних з президентством Володимира Зеленського. Люди сподіваються на зміну законодавства і послаблення вимог.


Не пропустіть