Гладковський знову очолив корпорацію “Богдан”

Олег Гладковський, який займав посаду першого заступника секретаря Ради національної безпеки і оборони до березня поточного року, знову очолив корпорацію “Богдан”, президентом якої він був з моменту її створення в 2005 році до призначення на держслужбу.

Про це повідомив прес-секретар корпорації Сергій Красуля, передає БізнесЦензор з посиланням на Інтерфакс-Україна.

“Гладковський після майже п’яти років на держслужбі знову повернувся до керівництва корпорацією, засновником і кінцевим бенефіціаром якої він є, і буде курирувати роботу імпортерських і дилерських підприємств, і відповідати за стратегію автомобільних заводів в Луцьку та Черкасах”, – сказав Красуля.

Як повідомлялося перший заступник секретаря РНБО Олег Гладковський, який очолював з серпня 2014 року по березень 2018 року міжвідомчу комісію з питань ОПК при РНБО, а також з червня того ж року по березень 2019 року міжвідомчу комісію з питань ВТС та експортного контролю був звільнений указом президента від 4 березня після виходу розслідування програми “Наші гроші” виробництва Bigus Info.

Нагадаємо, 25 лютого – 11 березень проект “Наші гроші” оприлюднив в рамках чотирьохсерійного проекту інформацію про корупційну схему закупівель в 2015-2017 роках бронетанкововими підприємствами держконцерну “Укроборонпром” в рамках програми імпортозаміщення контрабандних комплектуючих з РФ через фіктивні фірми “прокладки”, включаючи ТОВ “Оптімумспецдеталь”.

Серед центральних фігурантів схеми в телепроекті був названий Ігор Гладковський – старший син Олега Гладковського. Як стверджували журналісти, в числі фігурантів схеми, яку за дачу хабарів на системній основі “кришували” співробітники Генпрокуратури, Військової прокуратури ГПУ, СБУ, ГФС і НАБУ, перший заступник секретаря РНБО Олег Гладковський, нинішній глава держконцерну “Укроборонпром” Павло Букін.

Корпорація “Богдан” створена в лютому 2005 року з метою реалізації масштабних інвестпроектів, спрямованих на створення в Україні потужностей з виробництва транспортних засобів усіх типів. Корпорація в рамках виконання інвестиційної програми побудувала автомобільні заводи в Черкасах потужністю 120-150 тис. легкових автомобілів і Луцьку потужністю 6 тис. автобусів і тролейбусів на рік.

У 2014 році завод в Черкасах перепрофільований на випуск військової техніки.

Станом на 2019 рік у корпорацію, крім двох заводів, входить імпортерський бізнес автобрендів Hyundai, Haval, Great Wall, JAC, дилерський бізнес “Богдан-Автохолдинг” з торгово-сервісними підприємствами в усіх регіонах України.


Не пропустіть