Українська прем’єра всюдихода Hunta (Фото)

0

На виставці “Зброя та безпека 2016” в Києві було презентовано цікавий снігоболотохід Hunta, вироблений на білорусько-німецькому підприємстві “Сохра груп” ( “МАЗ-МАН”), пише telegraf.com.ua.

На минулій виставці «Зброя та безпека 2016» в Києві можна було побачити і машини подвійного призначення. Наочний приклад тому – снігоболотохід Hunta Overcomer, представлений на стенді ТОВ «Українська бронетехніка».

Снігоболотохід Hunta Overcomer – одна з найсвіжіших розробок «Сохра груп». Машина має невеликі габарити: довжину – 4600 мм, ширину – 2500 мм і висоту 2615 мм. Колісна база – 3100 мм. Кузов виготовлений зі склопластику за сендвіч-панельною технологією. В результаті споряджена маса складає всього 2300 кг, а повна – 3300 кг. Вантажопідйомність на суші – 1000 кг на воді – 700 кг.

Снігоболотохід оснащений колесами з шинами наднизького тиску, розміром 1400х750-610. Разом з великим дорожнім просвітом в 660 мм і незалежною підвіскою всіх коліс це забезпечує відмінну прохідність на місцевості. На плаву ж машину приводить у рух як колеса, так і задній гребний гвинт (опція).

Салон оснащений комфортабельними кріслами і розрахований на сімох людей (два місця – в багажнику). При необхідності сидіння можна трансформувати в два спальних місця. У стандартне оснащення входить обігрівач і аудіосистема. В якості опції можливий кондиціонер.

У задній частині є двері для доступ в багажний відсік. Конструкція останнього при митті з шланга забезпечує вільний стік води через відкриті двері. На даху встановлено великий люк, з якого мисливці можуть вести вогонь.

Цікава деталь. На задній стінці кабіни встановлений невеликий резервний паливний бак – гарна підмога до основного, на 100 літрів. Як не як, а застрягти посеред болота через брак солярки – вельми прикро. Тим більше, що автозаправок поблизу явно не буде. До речі, на задній стінці змонтована і камера заднього ходу.

Снігоболотохід оснащується 1,9-літровим дизельним двигуном Fiat потужністю 95 або 120 к.с. Коробка – механічна, 5-ступінчаста. Є 2-ступінчаста роздавальна коробка з міжосьовим діффренціалом. Обидва привідних моста мають самоблокувальні диференціали, а на колесах встановлені бортові редуктори. Максимальна швидкість пересування на суші становить 70 км/год, а на плаву досягає 8 км/год.