Новий вражаючий військовий проект від українських дизайнерів (Фото)

0

Сьогодні всі армії в світі займаються в пошуком найбільш ефективних рішень щодо підвищення мобільності і маскування своїх спеціальних сил. Найбільш перспективним рішенням в цьому напрямку є використання в якості джерела живлення електричної енергії. Про це повідомляє INVADERS.

Інтерес до електричного приводу поступово зростає через ряд його очевидних переваг: він значно надійніший в експлуатації і простіший в обслуговуванні, дає можливість забезпечити низький центр мас і, відповідно, більшу стійкість, має тихий хід, мінімальну помітність в інфрачервоному спектрі.

Сьогодні тривають випробування автомобілів військового призначення, в тому числі для сил спеціального призначення, на гібридному і електричному ходу. Важливим аргументом на користь електричного приводу може бути також можливість автономної підзарядки за допомогою ефективних гнучких сонячних панелей.

Прикладами таких автомобілів можуть служити:

CERV (Clandestine Extended Range Vehicle)
RST-V (Reconnaissance, Surveillance, Targeting Vehicle) Shadow
JTEV (Joint Tactical Electric Vehicle)
FED (Fuel Efficient Demonstrator) Bravo
Всі перераховані автомобілі мають вузькоспеціалізовану сферу використання і зберігають більшою мірою класичний підхід до їх компонування.

Представляємо концепцію E-LSFV – електричного легкого автомобіля для сил спеціального призначення, в якому використані альтернативні рішення в частині компонування, що дозволяє також одночасно забезпечити його багатофункціональність.

Дана концепція являє собою автомобіль з несучою рамою, повною спорядженою масою до 3 тон, з екіпажем в дві людини, який може перевозити загін з чотирьох чоловік. Також, передбачено бронювання передньої частини і днища автомобіля.

Компонування цієї машини передбачає розміщення біля передньої і задньої осі електричних двигунів потужністю до 80 кВт кожен, з механічною трансмісією до осей. Джерела живлення розташовуються в дні автомобіля.

Цей автомобіль можна використовувати як комплексне рішення в співпраці з повітряною транспортною платформою – він буде являти собою жорстко зчеплену конструкцію автомобіля і платформи (управляється з місця водія) або автоматичний транспортно-евакуаційний дрон – самостійно.

Такий спосіб забезпечення мобільності є одним з пріоритетних у США, де в рамках урядової програми Transformer (TX), яка фінансується через DARPA, вже було представлено ряд відповідних концепцій:

Tyrannos from Terrafugi
Vehicle from AVX Aircraft Company
Vehicle from AAI Corporation
Working prototype Black Knight
Ще однією особливістю представленого концепту є наявність LED-світлотехніки на основі уніфікованого універсального блоку, в якому передбачено дві ідентичні взаємозамінні частини, які, в свою чергу, можуть оснащуватися світлотехнікою або іншим стандартизованим за розмірами обладнанням, в залежності від цілей використання автомобіля.

Такий підхід до світлотехніки може істотно спростити і здешевити весь ланцюжок робіт, пов’язаних з проектуванням, виробництвом, постачанням, експлуатацією, обслуговуванням, ремонтом і заміною всіх видів наземної військової та іншої техніки, перш за все, її світлотехнічної частини.

Головною перешкодою до початку виробництва електричних автомобілів військового призначення сьогодні є недостатня ємність існуючих у виробництві джерел живлення, швидкість їх зарядки, значний обсяг і маса. Передбачається, що по досягненню в найближчі роки їх можливостей, які забезпечать хід автомобіля не менше 800 км і час зарядки до 70% ємності батарей протягом 5 хвилин, концепція такого автомобіля буде цілком виправданою.