КрАЗ показав унікальну машину для рятувальників (Фото)

0

Відповідно до технічних вимог ДСНС, прописаним в умовах великого тендера, «АвтоКрАЗ» виготовив шасі підвищеної прохідності КрАЗ-5401НЕ (4х4) вантажопідйомністю 9,5 т.

Шасі призначене під монтаж різних спецвиробів, в даному випадку – під установку спецобладнання для гасіння пожеж АЦ-4-60. Дебют шасі відбувся на недавніх спеціально-тактичних навчаннях ДСНС, що проводилися на автозаводі.

Оригінальність цього шасі полягає в тому, що з урахуванням вимог замовника вперше в ПАТ «АвтоКрАЗ» на двохосьовому повнопривідному всюдиході застосована двохрядна чотирьохдверна шестимісна кабіна МАЗ. Слід зазначити, що в лінійці традиційних кабін Renault і MAN, якими Кременчуцький автозавод комплектує свої безкапотні автомобілі, не представлені зразки з параметрами, зазначеними в даному тендері.

При цьому в технічних вимогах замовника чітко прописані параметри кабіни МАЗ-530905, в зв’язку з чим кременчуцькі конструктори провели адаптацію цієї кабіни до шасі автомобіля КрАЗ-5401НЕ.

Широкопрофільні шини з централізованою системою підкачки дозволють експлуатувати спецвироби, встановлені на цьому шасі, не тільки по дорогах з різним покриттям, але і в умовах повного бездоріжжя. До того ж оснащення автомобіля двома паливними баками по 165 л, які забезпечують пробіг автомобіля на відстань до 600 км, дозволяє здійснювати оперативну доставку екіпажу і обладнання до місця проведення рятувальних, аварійний або інших необхідних, відповідно до специфікації автомобіля, робіт.

Автомобіль здатний розвивати швидкість понад 90 км/год, до того ж він досить маневрений, завдяки безкапотному компонуванні, і може легко використовуватися в умовах міського циклу.

Повнопривідне шасі КрАЗ-5401НЕ (4х4) було вперше створено в кінці минулого року, перший зразок був оснащений дворядною кабіною MAN. З огляду на високу уніфікацію шасі КрАЗ цієї моделі, на них легко монтуються більше 30 спеціальних надбудов масою до 10 т., А також вузли і агрегати різних виробників, які вкаже клієнт.

Джерело autocentre.ua

Не пропустіть