Українські прикордонники пересядуть на бронеавтомобілі «Тритон»

В даний час в підрозділах ДПС, крім наявної техніки, переданої «у спадщину» широко використовуються і вироби автомобільного заводу КрАЗ, зокрема «КУГУАР». Тим не менше, дані автомобілі, так само як і їх більший побратим «Спартан» призначені для поліцейських операцій в міських умовах, але вже ніяк не до повноцінного використання на пересіченій місцевості. Швидше за все, саме з цієї причини в ГПС було вирішено замовити бронеавтомобілі «Тритон«.

Про це пише Злий одесит, інформує еizvestia.com.

«Отже, Державна прикордонна служба України для контролю українсько-російського кордону на ділянках Сумської, Чернігівської, Луганської, Харківської та Херсонської областей закупила бронеавтомобілі« Тритон »в кількості 62 одиниць.

Що ж, обновочка вельми цікава, але «Тритон» залишається для багатьох такою ж темною конячкою, як і інші зразки української техніки, про яку говорять не багато, та й показують так само. Так, що ж таке «Тритон»?

Даний бронеавтомобіль має броню другого рівня STANAG 4569, а так же протимінний захист, здатний витримувати вибух потужністю до 6 кг в тротиловому еквіваленті. На озброєнні у нього складається в комплекті БМ кулемет НСВТ калібром 12,7 мм, а так само 40-мм гранатомет УАГ-40, керовані дистанційно і здатні вести одночасний вогонь по цілям. Тобто, вилазити на дах не потрібно.

Але, головною родзинкою «Тритона» є наявність комплексу наземної розвідки «Джеб», що дозволяє вести спостереження за більш ніж 250 цілями одночасно і виявляти техніку на відстані до 6,5 км, а людину до 2,5 км. Встановлені ж у бронеавтомобілі дизель-генератор та автономне опалення дозволяють вести спостереження протягом 7 діб.

Власне, звучить це все дуже навіть смачно, а от як він покаже себе в чистому полі? Думаю, скоро дізнаємося. Та й ще один момент. ГПС щорічно планує готувати 140 екіпажів до «Тритону». Щось мені підказує, що 62 автомобіля це не межа замовлення і дане земноводне може стати основним бронеавтомобілем прикордонників України.»


Не пропустіть