Ці автомобілі можуть викликати справжній переворот в автоіндустрії

0

На Женевський автосалон привезли електрокари, які можуть викликати справжній переворот в автоіндустрії, пише auto.mail.ru

У 2015 році компанія nanoFlowcell AG представила два незвичайних концептуальних електрокара – спорт-седан Quant F і невеликий хетчбек Quantino. Головною «фішкою» тих автомобілів стала система так званих рідких проточних батарей, електроенергія в яких виробляється за рахунок проходження двох окремо рідких складів через спеціальну комірку. Пройшов всього лише рік, і на Женевському автосалоні 2016 ми знову бачимо Quant F і Quantino, але на цей раз вже в «майже серійному варіанті».

Що змінилося з того часу? Якщо говорити про зовнішність автомобілів, то змін практично немає. Перед нами як і раніше спорткар і міський хетчбек. Quant F оснащується силовою установкою потужністю 1 090 к.с., здатний розігнатися з місця до «сотні» за 2,8 секунди і розвинути 280 км / год максимальної швидкості. Quantino набагато скромніше і володіє віддачею лише в 109 к.с., розганяється до 100 км / год менш, ніж за 5 секунд і розвиває 200 км / год «максималки». Втім, більшого йому й не треба, враховуючи, що мова йде про звичайний Сітікар. До того ж, є дві дійсно важливі новини.

56b6a4cea171994f75c6c8df26450960_orig

По-перше, Quantino отримав офіційний допуск на дороги загального користування в Європі. По-друге, виробник провів випробування хетчбека на витривалість, в рамках яких головний технолог nanoFlowcell Нунцій ла Веккьо керував Quantino протягом 14 годин без зупинки. В кінці тестів в електролітних баках цього малюка залишалося 78% «палива», що означає, що заявлений запас ходу на 1000 км більш ніж реальний.

Таким чином, не виключено, що вже скоро nanoFlowcell AG виведе на ринок електрокар, який дійсно може зробити революцію в автомобільному світі. Причому статися це може швидше, ніж дехто вважає.