Audi розробила систему, яка дозволяє економити на наших дорогах

Компанія Audi представила технологію під назвою eROT, яка дозволить відмовитися від звичних амортизаторів і об’єднати підвіску автомобіля з системою рекуперації. Кінетична енергія, що виділяється амортизаторами, в такому випадку буде перетворитися в електричну і передаватися літій-іонному акумулятору, пише motor.ru.

Audi називає нові амортизатори «електромеханічними обертовими демпферами». Вони з’єднуються з 48-вольтовою електричною системою, яка розташована на задній осі і в яку входить літій-іонний акумулятор ємністю 0,5 кіловат-години. Кінетична енергія через компактні редуктор і генератор перетворюється в електричну. Надалі її можна використовувати або для обертання електромотора в гібридну силову установку, або для підживлення електричних компонентів автомобіля.

Electromechanical rotary damper

Таким чином, чим гіршою буде дорога, тим більше енергії система зможе віддавати акумулятору. Тести на німецьких дорогах показали, що це значення, в залежності від якості покриття, може досягати від 3 до 613 ват. Рівень шкідливих викидів в такому випадку може знизитися на три грами на кілометр. Крім того, нова конструкція за рахунок своєї компактності дозволить збільшити багажний відсік.

Коли система eROT дебютує на серійних автомобілях, невідомо. У Audi її назвали прототипом, яка «вселяє довіру». При цьому в німецькій компанії підкреслили, що головною умовою для роботи eROT є наявність окремої 48-вольтової системи – така, наприклад, дебютувала в березні 2016 року у серійному «зарядженому» позашляховику SQ7. Оновлена ​​версія цієї системи повинна з’явитися в 2017 році на якійсь гібридній моделі.

9ec8a6c5998962fa96421250d874d8ffd24c4852


Не пропустіть