Nissan X-Trail перейшов на гусениці (відео)

0

Шанувальникам старого доброго фільму «Таксі 2» Пежо 406 головного героя, оснащений гусеницями замість коліс, здавався повною фантастикою. Тим не менш, останнім часом тема стає вкрай популярною: відносно недавно в Renault потішили шанувальників гусеничним варіантом Дастера, а компанія Ніссан оснастила такою конструкцією вже другу свою модель. Раніше на гусениці пересадили Juke Nismo, а тепер представили аналогічну модифікацію моделі Rogue, відомої на європейському ринку під ім’ям X-Trail. Презентація машини вже пройшла в Монреалі, пише auto.ria.com

Мова йде про концепт, якому серійне виробництво, швидше за все, не світить. Тим не менш, практичність машини в певних умовах незаперечна. Заради установки безбаштового гусеничного приводу Dominator Track System в конструкцію кузова довелося внести певні зміни. У результаті дорожній просвіт автомобіля збільшився до 58 сантиметрів. Зрозуміло, заодно гусеничний Nissan отримав вдосконалену підвіску.

У той же час, силова установка і трансмісія модернізації не піддалася. Автомобіль, що отримав назву Rogue Warrior, оснащується 170-сильним 2,5-літровим мотором, що поєднується з варіатором Xtronic. Після модернізації максимальна швидкість обмежується показником в 100 км / год. Зате тепер «канадський X-Trail» може їздити по снігу глибиною 40 сантиметрів і долати підйом під кутом 45 градусів.