П’ятиосьовий сідельний тягач Volvo FM13 540 з колісною формулою 10х4

П’ятиосьовий сідельний тягач Volvo FM13 540 з колісною формулою 10х4 призначений для роботи в складі автопоїзда масою до 150 тонн. Оскільки ваговоз буде в основному використовуватися для транспортування масивної будівельної техніки, то в комплектації автомобіля використовується найнижче шасі X-Low з висотою рами 810 мм, найнижча кабіна зі спальним відсіком FM-LSLP і внутрішньою висотою салону 1470 мм, пише enkibiz.com.

П’ятиосьове шасі тягача з пневмопідвіскою зовсім недавно з’явилося в специфікації модельного Volvo FM. У ньому застосований 13-літровий турбодизель Volvo D13C потужністю 540 к.с. стандарту Євро 6. Мотор з’єднаний з 14-ступінчастою механічною коробкою передач Volvo VTO2514B, призначеною для найважчих застосувань.

150520-nooteboom-volvo-fm-boer_1_lowres

Високу маневреність супертягача забезпечує 9-тонний керований задній міст. Навантаження на сідельно-зчіпний пристрій (РСУ) досягає 32 т. В тандемі з тягачем використовується семиосний низькорамний трейлер Nooteboom 2 + 5 Pendel-X low-loader. Вантажопідйомність автопоїзда – 99,9 т.

Трейлер Nooteboom складається з двохосьового візка, що від’єднується, ICP Interdolly і п’ятиосьового низькорамного напівпричепа Pendel-X. Цей низькорамний напівпричіп дотримується всіх правила щодо обмеження осьового навантаження в 12 т при швидкості руху до 80 км/год. Низька навантажувальна площадка низькорамного напівпричепа з гуськом, змонтованим на 2-осному візку, в порівнянні з модульними причепами дозволяє успішно транспортувати великогабаритну важку будівельну техніку на гусеничному ходу.





Більше новин


Прокоментуй новину