Volkswagen здивував найменшим кросовером (Фото)

Позашляхова лінійка німецької марки в недалекому майбутньому збільшиться в три рази, а дизайн моделей кардинально зміниться, пише auto.mail.ru.

Вектор нової політики Volkswagen очевидний – раз на ринку відбувається кроссоверним бум, треба заповнити позиції мало не в кожному розмірному класі.

Тому на додаток до звичного «Туарега» і нового «Тігуана» німці готують якусь проміжну середньорозмірну модель, плюс так званий Tiguan XL з розтягнутою колісною базою (перш за все для США і Китаю) і ще пару невеликих “паркетників”. У гольф-класі влаштується SUV, виконаний в дусі прототипу T-Roc дворічної давності, а наймолодшим і дешевим стане кросовер на базі Polo наступного покоління – саме його віщує женевський концепт T-Cross Breeze довжиною всього лише чотири з невеликим метра.

Volkswagen називає цей прототип першим у своєму роді субкомпактним позашляховим кабріолетом, мабуть забуваючи, наприклад, про Suzuki X-90 родом з 90-х. Але цікавіше інше – в двухдверці з м’яким складаним верхом німці бачать не просто шоу-кар. Як пояснив глава марки Херберт Дисс, при певному розкладі такий кросовер і правда може піти в серію!

Тим більше, що начинка у T-Cross Breeze зовсім не концептуальна, а скоріше буденна для сучасних маленьких «Фольксвагенів». Літровий трициліндровий мотор з турбонаддувом, що розвиває 110 к.с. і 175 Нм з 1500 об/хв, призводить передні колеса через семиступінчастий робот DSG з двома зчепленнями. В результаті кросовер масою 1250 кг бере “сотню” за 10,3 с і розганяється до 188 км/год. Середня витрата палива – 5 л/100 км, що при обсязі бака в 40 л дає машині радіус дії в 800 км. Швидше за все, щось подібне нам варто очікувати і від нового Polo з поправкою на його меншою, у порівнянні з кабріолетом, вагою.

Але при цьому чотиримісний T-Cross Breeze готовий окреслити нову віху в дизайні Volkswagen. Звикайте, розтягнута по горизонту решітка радіатора, що переходить у вузькі фари; світлодіодна окантовка противотуманок; численні ребра на боковинах; кольорові накладки на колісні диски і широченна кришка багажника з вбудованими світлодіодними ліхтарями незабаром з’являться на багатьох моделях концерну. В цілому хороша спроба скинути окови надмірно консервативного іміджу.

Однак справжня революція – в інтер’єрі. Слідом за концептом BUDD-e кросовер T-Cross Breeze отримав повністю інтерактивний салон, в якому практично немає місця звичайним кнопкам і перемикачам – все віддано сенсорним панелям. Замість звичної приладової дошки – інтерактивний «планшет» Active Info Display, здатний автоматично змінювати свій вигляд і навіть характеристики машини по ситуації. Приміром, на бездоріжжі екран виводить на перший план рельєф місцевості і особливим чином налаштовує мотор, трансмісію, ходову частину. А в інших умовах дозволяє переміщати індикатори і дані, як іконки на дисплеї смартфона.

Центральний Head Unit зайнятий другорядними функціями: клімат-контролем, SMS-сервісами, навігацією, медіа-бібліотеками і музикою. До речі, T-Cross Breeze оснастили 300-Ватною аудіосистемою Beats з інтегрованим в передню панель сабвуфером. Обіцяють, вона «качає» так, що з відкритим дахом не соромно їздити буде.


Не пропустіть