Нова Kia Optima: удар по європейським покупцям

Чому корейцям потрібен універсал зрозуміло. Адже в Старому світі в цьому сегменті до 2/3 продажів припадає саме на «сараї». І якщо новачок хоче закріпитися в Європі, то він просто зобов’язаний мати подібний тип кузова, пише auto.mail.ru.

З технічної точки зору Optima Sportwagon нічим не відрізняється від седана. У них і розміри однакові, а під капотом новинки виявляться такі ж мотори: атмосферний 2 літровий (163 к.с.), турбований агрегат того ж об’єму (245 к.с.) і, звичайно, 1,7-літровий дизель (141 к.с.), який стане працювати разом з роботом з подвійним зчепленням. Причому саме дизель і повинен стати основним для універсала.

«Живцем» універсал Optima виглядає чудово. Та й в салоні машина хороша, особливо в багатих версіях, де буде камера кругового огляду, система автоматичного паркування, бездротовий зарядник для смартфонів, красивий екран діагоналлю 8 дюймів і багато іншого.


Не пропустіть