Дві новинки Skoda: найкращі авто для українських доріг (ФОТО)

Спортивна Octavia RS з дизелем отримала повний привід, а компактний універсал Fabia Combi – псевдопозашляхову версію, пише auto.mail.ru.

З тих пір як в далекому 1999 році на ринок вийшла Skoda Octavia 4×4, чеська марка змогла продати понад півмільйона повнопривідних машин. А в минулому році частка версій з усіма привідними колесами в лінійках Yeti, Octavia і Superb досягла 17%. Особливим попитом вони користуються в країнах, де є справжня зима або гори: в Норвегії, Швейцарії, Австрії, Польщі, Іспанії та Фінляндії.

Але повний привід, як відомо, дає не тільки прохідність, а й впевненість на слизьких дорогах. Тому не дивно, що трансмісія 4×4 з’явилася в спортивної Octavia RS в кузовах ліфтбек і універсал. При цьому силовий агрегат вибрати не можна – тільки дволітровий турбодизель (184 к.с.) в парі з шестиступінчастим роботом DSG.

Octavia RS TDI 4×4 розганяється до «сотні» за 7,6-7,7 с (в зазалежності від типу кузова) – на півсекунди швидше передньопривідною версії. Однак максимальна швидкість у моноприводной машини вище – 232 км / год проти 228 км / год у випадку з ліфтбек. Але найголовніше, що при такій динаміці «Октавія» вимагає на 100 км всього 4,9-5 л солярки.

Що стосується самого повного приводу, то він побудований за традиційною для сучасних «Шкод» схемою: автоматична муфта підключення задньої осі, плюс імітація міжколісних блокувань при тісному зв’язку з системою стабілізації.

А ось компактний універсал Fabia ScoutLine трансмісію 4×4 мати не може. Як і у випадку з Rapid ScoutLine, вся її вседорожність полягає в дизайнерському костюмі а-ля кросовер: великі колеса на 16 або 17 дюймів, пластикові захисні накладки на кузов та інші незначні деталі. Навіть дорожній просвіт залишився стандартним. Так що про порівняння з універсалом підвищеної прохідності Octavia Scout не може бути й мови.

Зате у Fabia ScoutLine велика лінійка двигунів і коробок передач. Для моделі доступні бензинові агрегати об’ємом 1-1,2 л в атмосферному і турбо варіантах віддачею 75, 90 або 110 сил, турбодизелі на 75-105 к.с., п’яти- і шестиступінчаста механіка або семиступінчастий робот DSG … Так що пакет ScoutLine можна вважати ще одним способом урізноманітнити свій автомобіль.

В Європі Octavia RS TDI 4×4 і Fabia ScoutLine вже надійшли в продаж.


Не пропустіть