Audi презентувала повністю новий компактний кросовер

0

На автосалоні в Женеві Audi показала одну з головних новинок року, пише auto.mail.ru.

Та невже? Очам своїм не вірю – Audi випустила машину, яка відрізняється від своїх «родичок» чимось ще, крім габаритів! Бомба вибухнула на Женевському автосалоні – Audi вторгається в клас субкомпактних преміум-кросоверів, виставивши на стенд яскраві Q2.

Перш в ньому мешкав лише Mini Countryman з виряченими від самотності «очима», але тепер йому доведеться непросто – Audi б’є в серце тих, хто не вважає, що невеликий піднятий хетчбек повинен володіти «мімімішнимі» формами Mini або бути результатом генетичного експерименту на кшталт «тойотовского» кросовера C-HR по сусідству. Лаконічні геометричні форми пожвавлюються деталями: великою решіткою радіатора і пофарбованими в інший колір задніми стійками кузова. Хоча ззаду Q2 надмірно нагадує про Volkswagen CrossPolo.

Подібність це тільки зовнішнє – Audi Q2 базується на платформі MQB, тому вона більше, ніж CrossPolo. Довжина – 4191 мм (це на 20 сантиметрів менше, ніж Audi Q3), а колісна база в точності повторює відстань між осей у Mini Countryman (2595 мм). Непоганий і багажник – його об’ємом складає 405 літрів, який можна збільшити до 1050, склавши задній диван. Невеликий кросовер вийшов досить легким – з базовим мотором Audi Q2 важить 1205 кг.

Для Audi Q2 доступна лінійка з шести двигунів, всі з турбонаддувом. Починається вона з трициліндрового 1.0 TFSI (116 к.с.), далі чотирициліндрового 1.4 TFSI (150 к.с.) і 2.0 TFSI (190 к.с.). Гамма дизелів – 1.6 TDI (116 к.с.) і 2.0 TDI в двох варіантах (150 і 190 к.с.). Коробки передач: шестиступінчаста механіка і семиступінчастий робот S Tronic. Буде і повний привід! Правда, доступний він буде тільки для Q2 з дволітровими моторами.

Усередині Audi Q2 найсильніше нагадує про сімейство A3. Причому скромні розміри зовсім не означають скромне оснащення – список додаткових опцій включає в себе віртуальний приладовий щиток з великим графічним дисплеєм, проекційний екран на лобове скло, комплекс MMI з навігацією і підтримкою Apple CarPlay і Android Auto. Плюс набір систем безпеки: активний “круїз” з функцією самостійної зупинки і початку руху, контроль мертвих зон і розмітки, розпізнавання дорожніх знаків, потужну аудіосистему Bang & Olufsen, а також перемикач режимів руху Audi drive select, причому машина може бути оснащена адаптивними амортизаторами.

А ось чекати Audi Q2 доведеться довго – навіть в Європі продажі почнуться лише восени поточного року. Але одне можна сказати точно – Q2 дозволить залучити нову аудиторію і знизити середній вік клієнтів Audi, більшість з яких дуже консервативні і не люблять радикальних змін в дизайні.


Не пропустіть