У Росії представили експериментальний електромобіль ГАЗель-Next Electro (фото)

У Мережі з’явилися перші фото і відео експериментального електромобіля ГАЗель -Next Electro. Дослідний зразок побудований на базі суцільнометалевого фургона, зараз ця машина проходить інтенсивні випробування на полігонах НАМИ в підмосковному Дмитрові і ГАЗу в Нижньому Новгороді. Крім «Групи ГАЗ», в розробці проекту беруть участь фірми «Екомоторс» і «Спецавтоінжінірінг», пише news.eizvestia.com.

За попередньою інформацією, ГАЗель-Next Electro оснащена електродвигуном потужністю 60 кВт (81 к.с.) і крутний момент 300 Нм, який живлять літієві батареї виробництва американо-корейської компанії EnerDel. Спочатку передбачалося використання аналогічних батарей виробництва новосибірської «Ліотех» (входить в «Роснано»), але ця компанія недавно збанкрутувала.

Електрична ГАЗель-Next в спорядженому стані важить 2950 кг в тримісній версії і 3060 кг в семимісцевому виконанні, тобто вона приблизно на 600 кг важче своїх побратимів з ДВЗ. Максимально допустима маса у електричної ГАЗелі в порівнянні з серійними версіями теж збільшена – з 3500 до 4200 кг. Таким чином, вантажопідйомність електромобіля в кузові суцільнометалевий фургон становить близько 1200 кг.

Максимальна швидкість ГАЗель-Next Electro » – 90 км/год, з 0 до 60 км/год машина розганяється за 18 секунд. Для економії електрики електромобіль оснащений системою рекуперації енергії гальмування, при цьому заявлений запас ходу на одній зарядці становить всього близько 120 км. Для відновлення цього запасу від трифазної розетки буде потрібно три з половиною години.

За словами розробників, ГАЗель-Next Electro можна експлуатувати і при морозах до -25 ° С. Для цього акумулятори розміщені в герметичному контейнері з підігрівом. Для опалення салону використаний підігрівач Webasto потужністю 7 кВт, який потрібно окремо заправляти дизельним паливом.

Перша інформація про те, що «Група ГАЗ» розробляє електричну версію ГАЗелі-Next з’явилася на початку листопада 2015 року. Тоді наголошувалося, що компанія може організувати дрібносерійне виробництво таких фургонів, якщо будуть «реальні замовлення».


Не пропустіть