У Нижньому Новгороді готові побудувати нову «Газель»

0

З компанією «Луїдор» ГАЗ давно співпрацює в галузі освіти всіляких спецверсій серійних автомобілів. Зокрема, саме луїдоровці зробили широко відомий пікап на базі 7-місного «Газона-Next», який за 3,5 млн рублів недавно придбав підприємець з Калмикії, пише auto.mail.ru

Новий проект компанії-доробника – триосний «Газель-Next». Зрозуміло, задній міст буде не провідним, а підкатним (додаткову пару коліс прийнято називати «лінивцем»), а тому дозволить залишити заводську раму, подовживши тільки задній обвіс, і зберегти штатну конструкцію трансмісії.

Підкатна вісь («лінивець») дає можливість установки на «Газель-Некст» однорядної кабіни фургонів довжиною до 6 метрів (до 12 палет) і шторно-бортових платформ довжиною до 7 метрів. Завдяки «лінивцеві» при великій довжині фургона можна зменшити колісну базу.

Як відзначають автори проекту, додаткова пара коліс дозволить підвищити вантажопідйомність від 750 до 1500 кг (залежно від моста) і зайняти нішу між довгобазовими «Газелями» і короткобазовою «Газон». Швидше за все, для управління такою машиною потрібна категорія «С».

Поки «Газель» 6х2 – лише фантазія «Луїдори», яка не має ніякого відношення до Горьковському автозаводу. Зараз компанія опитує громадськість і клієнтів-перевізників, і якщо на подібне виконання буде попит, вони готові почати виготовляти подібні «3-вісники».

Відзначимо, що європейські виробники комерційної техніки теж не гребують випускати тривісні версії розвізних машин: так, наприклад, в гамі Volkswagen є навіть тривісний Transporter, призначений для перевезення самохідної техніки.

Сам ГАЗ зараз зайнятий створенням більш звичних і потрібних споживачеві автомобілів. Так, наприклад, минулого тижня стартував продаж суцільнометалевих фургонів «Газель-Next».