АвтоВАЗ розкрив подробиці оновлення «Ниви»
Інженери розповіли про черговий етап модернізації легендарного позашляховика Lada 4×4, пише auto.mail.ru.
Як зазначає прес-служба автогіганта, вазівські інженери серйозно переробили шасі автомобіля, що дозволило «істотно підвищити комфорт і збільшилася швидкість проходження поворотів».
Так, результатом модернізації стала поява газонаповнених амортизаторів, інших передніх пружин, а також змінених нижніх шарнірів. При цьому ресурс роботи амортизаторів тепер доходить до 100 тисяч км.
Інша давня проблема нивоводів – штанги, що іржавіють – теж відтепер вирішена: тепер деталі підвіски піддали порошковому фарбуванню, що підвищило корозійну стійкість штанг.
Ступичний підшипник, нарешті, став нерегульованим (раніше регулювання було потрібне кожні 10-15 тисяч км) – дворядним кульковим замість конічного. Впровадження нового підшипника зажадало модернізації поворотного кулака, доопрацювання маточини, зовнішнього шарніра і гальмівного диска.
Передній міст від’єднали від двигуна і встановили на передній підвісці, що знизило рівень вібрацій. Крім того, тепер на «Ниву» можна ставити не тільки 80-сильний «нивовський» двигун, а й інші мотори.
Доопрацювання зазнали також верхні і нижні кульові пальці – змінені кріплення переднього стабілізатора, конструкція подушок стабілізатора, що дозволило позбутися від проблеми витискування подушок з обойм.