Mercedes-Benz розсекретив перший водневий кросовер компанії

У наступному році почнуться продажі першого в світі водневої кросовера Mercedes-Benz GLC F-Cell з можливістю підзарядки батарей від електромережі, пише auto.mail.ru.

Ще в 2009 році Daimler AG представив водневий хетчбек Mercedes-Benz B-класу F-Cell, який, правда, в продаж не надійшов, а здавався виключно в оренду. На відміну від нього, новий GLC F-Cell буде доступний для покупки вже в наступному році в Німеччині, США та Японії. Причому це буде унікальний автомобіль в своєму класі, адже, на відміну від інших воднемобілів, таких наприклад, як Toyota Mirai, його можна буде заряджати від електромережі.

За словами розробників, таке рішення дозволить зробити експлуатацію автомобіля найбільш комфортною для власника. На ніч він може поставити автомобіль на зарядку, що дозволить не витрачати водень, плюс до цього, в чисто електричному режимі Mercedes-Benz GLC F-Cell зможе проїхати 48 кілометрів. З повністю заправленим водневим баком і зарядженими акумуляторами машина здатна подолати вже 500 кілометрів, тобто однієї водневої заправки цілком повинно вистачити на тижневу експлуатацію.

Сам процес заправки займає три хвилини, що цілком можна порівняти з автомобілями з бензиновими або дизельними двигунами. Незважаючи на ряд переваг, мінусів в експлуатації воднемобілів як і раніше вистачає. Це і їх висока ціна і мізерна кількість водневих заправок, мережа яких тільки починає розвиватися. До речі, перспективи воднемобілів багато провідних автовиробників оцінюють досить скептично.

Наприклад, концерн Hyundai днями офіційно заявив, що відмовляється від розробки воднемобілів, так як в найближчому майбутньому вони не будуть затребувані. Набагато більш перспективними, на думку корейців, є гібридні автомобілі та електромобілі, на розробці яких вони і зосередять свої зусилля. Інші компанії, такі, як BMW, Nissan, Volkswagen і Ford, хоч і продовжують розробляти водневі автомобілі, але запускати їх в серійне виробництво поки не поспішають.

7d860365e7dc00d500da5e0769e92e8b_orig

c64dab9f43d0c27695cd239798ebcc59_orig

d44d0f3c1f391d1f9c7ee45c5ef26c7f_orig





Більше новин


Прокоментуй новину