Acura NSX: готуються нові версії

У травні цього року, на заводі Honda в американському місті Меррісвіль почався випуск суперкара Acura NSX другого покоління. Японцям було потрібно кілька років, щоб визначитися з типом силової установки Acura NSX, і, врешті-решт, вибір був зроблений на користь шестицилиндрового 3,5-літрового бензинового турбованного двигуна, на пару з яким працюють ще три електромотора. Сукупна потужність силової установки склала 573 к.с., на підкорення першої сотні спорткару потрібно 2,9 с, а максимальна швидкість складає 307 км/год, пише auto.mail.ru.

Незважаючи на непогані характеристики, японці не до кінця залишилися задоволені автомобілем, так як він вийшов складним у виробництві, важким – 1700 кг, і дорогим. У США машина коштує 156 000 доларів, а в Європі ціна доходить до 200 000 доларів. Все це не найкращим чином позначається на продажах, ось чому було прийнято рішення доопрацювати машину. Вірніше, додатково випустити ще дві модифікації – бензинову і чисто електричну. У першому випадку автомобіль позбудеться електромоторів, батарей і складної керуючої електроніки, що дозволить не тільки скинути зайву вагу, але і знизити ціну. Машина буде оснащуватися все тією ж 3,5-літровою бі-турбо «шісткою» потужністю 507 к.с., при цьому її динамічні характеристики постраждають не сильно, а, на думку ряду експертів, зможуть виявитися навіть краще, ніж у гібридної модифікації.

Попутно йде робота і над чисто електричною версією Acura NSX. Судячи з усього, за основу взято електричний спортпрототип Acura NSX розроблений для участі в гонці Pikes Peak. Машина позбудеться бензинового двигуна, зате отримає чотири електромотори, кожен з яких буде обертати своє колесо. В даному випадку сильно знизити вагу навряд чи вдасться, зате можна очікувати поліпшення динамічних характеристик. Втім, до закінчення робіт над електричним спорткаром ще далеко. А ось бензинова модифікація може бути запущена у виробництво вже в недалекому майбутньому, так як обсяг доробок у неї буде набагато менший, ніж у електричної версії.

69c7f4743b95eba251fee1e178fbf62b_orig

18611e0d8419c8692dd8220d32bef8cd_orig





Більше новин


Прокоментуй новину