У Mitsubishi теж готують купеподібний кросовер (Фото)

Концепт GT-PHEV показує, що керівництво Mitsubishi бачить такий автомобіль в модельному ряду марки. Подібна машина припаде до душі тим, хто відповідно до трендам вибирає кросовер, але вважає за краще класичні форми седанів і купе. Очевидно, це і один із способів привернути до своїх позашляховиків нову аудиторію, тому що раніше у Mitsubishi нічого подібного не було, пише auto.mail.ru.

Великі колеса, авангардна схема відкривання дверей і дзеркала-камери до «серії» точно не доберуться. Але нехай вони не відволікають від головного: силуету з низьким дахом. Останнє досягається завдяки відомому ефекту «розрізаної» задньої стійки. Цей розріз «грає» з горизонтальними ребрами на боковинах і примруженими ліхтарями ззаду, що створює приземлений силует кузова.

Якщо раніше в інтер’єрі ключову роль відігравало все, що впливає на Драйверське задоволення, то тепер актуальні насамперед комунікаційні системи. Людям зараз подобається не керувати, а спілкуватися, тому ми розробили нові сучасні інтерфейси

Цунехіро кунімоті
глава дизайнерського підрозділу Mitsubishi
Художню концепцію Dynamic Shield, в якій виконаний екстер’єр GT-PHEV, представили ще пару років тому при оновленні Outlander – його провісником став шоукар Outlander Concept-S. Потім на різних виставках миготіли Concept XR-PHEV II, eX Concept і XM Concept. І ось перед нами черговий виток розвитку дизайнерської ідеї під назвою «динамічний щит». Вона полягає в тому, що передок автомобіля несе найважливішу функцію фізичного захисту пасажирів (а також пішоходів), і такий вигляд покликаний вселяти почуття захищеності і асоціюватися з надійністю.

Сьогодні типові гібриди типу plug-in здатні проїхати на електротязі максимум 50 кілометрів. Але Mitsubishi має намір переломити ситуацію, адже GT-PHEV подолає всі 120. А коли в справу включається ДВЗ, то діапазон пробігу без заправки-підзарядки збільшується до 1200 км. Для того, щоб добитися таких показників, принципову схему серійного гібрида Outlander PHEV залишили колишньою, але укомплектували новими агрегатами. Це збільшена до 25 кВт ∙ год батарея, більш ефективні електромотори і спеціально розроблений в складі цієї силової установки бензиновий двигун.

Тягові електромотори в кількості двох штук розташовані на задній осі (по 45 кВт кожний), а ще один спереду (90 кВт) трудиться в парі з ДВЗ об’ємом 2,4 літра. Ефективність підвищена за рахунок меншої маси системи, а також активних заслінок в кузові (позитивно впливають на аеродинаміку). А ще силова установка працює в колаборації з мережевою технологією, яка акумулює дані про дорожній рух і кліматичні умови як від вбудованих датчиків, так і від інформаційних мереж. На основі цих відомостей система управляє режимами роботи силової установки і повного приводу.


Не пропустіть