Suzuki показала новий Swift, напханий «японськими сюрпризами»

Маленька, але горда японська марка продовжує дивувати цікавими технічними рішеннями: в новому «Свіфт» є повний привід, а колінвал бензинового двигуна підкручується електромотором.

Японці тихо-тихо спорудили свою нову модель (це, між іншим, вже четверте покоління компакта Swift) і так само тихо донесли її до Женеви, не розплескати практично ніяких витоків з приводу європейської специфікації хетча.

Автомобіль зроблений на тій же платформі, що і інші компактні моделі Suzuki – Baleno і Ignis. Це означає, що модель буде мати унікальну в своєму сегменті особливість – повний привід. Suzuki завжди славилася пристрастю до цієї схеми на автомобілях будь-якого розміру …

Втім, є один важливий момент: трансмісію 4х4 японці впровадили лише на одну модифікацію – з 4-циліндровим атмосферником об’ємом 1,2 літра (90 к.с., 120 Нм) і механічною коробкою передач, а всі інші версії – моноприводні.

Під усіма іншими маються на увазі виконання «атмосферник 1.2 плюс варіатор», а також «турбомотор 1.0 плюс механіка або 6-діапазонний автомат». До слова, для європейського ринку 3-циліндровий «літр» форсований з 102 к.с. і 150 Нм до 111 к.с. і 170 Нм.

До речі, європейцям запропонують цікаву опцію «м’який гібрид» – невеликий електромотор підкручує колінвал бензинового двигуна під час розгону! Для цього інженерам довелося встановити компактний акумулятор, ємності якого вистачить на 30 секунд роботи.


Не пропустіть