Нова маленька Audi: таким був Volkswagen Golf III (Фото)

Те, що кожне покоління моделі стає крупніше попереднього, – факт звичний. Але свіжий Audi A1 вийшов ну дуже великим!

Тільки уявіть: найменший Audi по довжині (4 030 мм) на сантиметр перегнав Volkswagen Golf третього покоління! Міжосьові відстані порівнювати взагалі не має сенсу: колісна база нового Audi A1 – рекордні 2 560: для порівняння, у хетчбека Audi A3 попереднього покоління база всього на 2 сантиметри більше, а аналогічний показник Volkswagen Golf III – зовсім скромні 2 475 мм.

Ширина «одинички» зі зміною поколінь майже не змінилася. Тим цікавіше, що виробник заявляє про збільшення внутрішнього простору: ширина на рівні ліктів передніх пасажирів зросла на 28 мм, а на рівні плечей – на 43 мм.

Що стосується техніки, то Audi A1 переїхав на модульну платформу MQB-A0, яка також служить основою для Volkswagen Polo. Відповідно, конструктивно найменша «Ауді» не піднесла ніяких сюрпризів: спереду – стійки McPherson, ззаду – напівзалежна підвіска. Однак за доплату для «чотирьох кілець» доступна не тільки адаптивна, але і більш жорстка псевдоспортивна підвіска.

У нової «одинички» – чотири модифікації. Базова версія – 25 TFSI, якій належить літрова турботрійка віддачею 95 к.с. (175 Нм). Для виконання 30 TFSI цей же моторчик форсований до 116 к.с. (200 Нм). Далі слід 35 TFSI, де вже встановлено 1,5 літровий 4-циліндровий турбомотор (150 к.с., 250 Нм), а верхнє положення займає 200-сильна дволітрова 40 TFSI.

Зверніть увагу – в гамі взагалі немає дизелів! Ще один сюрприз – відмова від тридверної версії: кажуть, що такі не користуються належним попитом. Хоча від іншої нішевої модифікації – S1 – німці вирішили не відмовлятися: в наступному році на ринок вийде 250-сильне виконання, яке також отримає повний привід quattro і задню підвіску.



Не пропустіть