Представлений новий флагман Volvo: розкіш, безпека і витрата пального 1,9л на 100км

Дещо про новому S90 ми вже знаємо. Приміром, Volvo виконала обіцянку поставити на свій флагманський седан систему Pilot Assist – такий собі прообраз трасового автопілота, який зможе в гарну погоду і при наявності розмітки самостійно вести машину досить тривалий час. А ще шведи лукавили, коли анонсували розкішний інтер’єр – наживо салон з величезним планшетом на консолі і віртуальної дошкою приладів дійсно виглядає дуже круто, пише auto.mail.ru.

Втім, зовні S90 теж виглядає чудово. Мабуть, з довгим капотом і похилим дахом він навіть більше схожий на чотирьохдверне купе, ніж звичайний бізнес-седан. Але чи виправдана така заявка з погляду начинки?
З шасі має бути все в порядку. S90 побудований на новій модульній платформі SPA, випробуваної на кросовері XC90. Ця платформа має на увазі, зокрема, потужні турбомотори, восьмиступінчастою автоматичну коробку, повний привід з муфтою Haldex і незалежні підвіски (задня – з поперечною композитною ресорою, пневмо – за доплату).

Хоча базові версії, звичайно, будуть простіше – з приводом на передню вісь і шестиступінчастою механікою. Наприклад, це дизельне виконання D4 з дволітровим дизелем на 193 к.с. А його форсований варіант D5 (238 сил) отримав цікаву систему PowerPulse. Вона стискає повітря в спеціальному резервуарі, а при натисканні на акселератор випускає газ в колектор, тим самим нівелюючи турбояма.

Бензинові S90 позначаються T5 і T6. У першому випадку дволітрова «четвірка» розвиває 264 сили, а за допомогою комбінованого наддуву (турбіна + механічний компресор) – 325 к.с.

Але всіх переплюнув … гібрид T8. Як і у випадку з кросовером XC90, це двигун T6, вбудований в трансмісію допоміжний електромотор плюс ще один тяговий електродвигун на задній осі. Сумарна віддача – 407 сил! І до того ж батарею можна заряджати від побутової мережі. Звідси – мізерна витрата палива, всього 1,9 л/100 км. Що з динамікою? Теж непогано, але любителям “заряджених” авто варто почекати заряджену модифікацію Polestar – її вихід вже підтверджено.

Ну і само собою, Volvo не могла втратити нагоди сказати нове слово в безпеці. Так, система автогальмування City Safety навчилася розпізнавати великих тварин начебто лосів, корів чи коней. Причому навіть у темряві.


Не пропустіть