Новий Peugeot 208: крутий дизайн і електрична версія (Фото)

Компанія Peugeot представила публіці Женевського автосалону новий хетчбек 208, який пропонує покупцям відразу три силові установки на вибір: бензинову, дизельну і електричну.

Новий 208-й виконаний в тій же дизайнерській концепції, що і моделі 3008, 5008 і 508. Хетчбек отримав фірмову решітку радіатора, “ікла” ходових вогнів, чорну декоративну смугу між задніми фарами. Від трьохдверного кузова компанія відмовилася через малий попит. Тепер тільки п’ятидверний хетчбек.

В основі Peugeot 208 лежить модульна платформа CMP (Common Modular Platform), на якій також заснований DS 3 Crossback. Перехід на нову базу дозволив скинути близько 30 кг, незважаючи на поліпшену шумо- і термоізоляцію салону. У порівнянні з попередником, новий Peugeot 208 додав в довжину 90 мм (до 4055 мм), а в ширину – 6 мм (до 1745 мм). Висота скоротилася на 30 мм (до 1430 мм). Колісна база підросла на символічні 2 мм (до 2540 мм). Об’єм багажника не змінився – 311 літрів.

Стилістика інтер’єру також повторює старші сучасні моделі Peugeot – це архітектура i-Cockpit з віртуальною панеллю приладів над кермом. Крім того, 208-й отримав проекцію на лобове скло, 10-дюймовий дисплей мультимедійної системи (5,7-дюймовий в «базі») і виконані в дусі авіації клавіші на центральній панелі.

У стандарті 208-й оснащується бензиновим 75-сильним 1,2-літровим трициліндровим атмосферником PureTech. Дорожчі модифікації комплектуються турбованими версіями цього ж мотора на 100 і 130 сил. Дизельна «турбочетвірка» 1.5 BlueHDi видає 100 к.с. Коробки передач – 5 і 6-ступінчасті «механіки» або 8-ступінчастий автомат.

Peugeot e-208 приводиться в рух електромотором потужністю 136 сил і 260 Нм.

Тягова батарея ємністю 50 кВтг розміщена в нижній частині машини. Електрокару доступні три режими руху – Eco, Normal і Sport. До 100 км/год e-208 розганяється за 8,1 секунди, а заявлений пробіг на одній зарядці становить 340 км по циклу WLTP. Від побутового джерела живлення на заповнення батарей до 80% піде 16 годин, а від 100-кіловатного терміналу – 30 хвилин. Крім «вмісту», e-208 відрізняється від версій з ДВЗ решіткою радіатора і іншими декоративними елементами.
У Європі продажі нового Peugeot 208 стартують восени.



Не пропустіть