Чим вразить новий двигун Мінського моторного заводу

Не виключено, що вже в найближчому майбутньому білоруські великовантажники з маркою БелАЗ стануть швидко маневрувати по будівельних кар’єрах планети на газових двигунах. Про ці оптимістичні прогнози повідомив генеральний директор ВАТ “Мінський моторний завод” Олександр Рогожніков.

Конструктори та інженери підприємства, повідомляє belta.by, “всі сили сконцентрували на розробці важкого двигуна для потреб БелАЗа. Це буде 12-циліндровий двигун потужністю до двох тисяч кінських сил в газовому виконанні”.

Це можна вважати сенсацією, вважають експерти, можна обходитися і без гучних епітетів. Але головне, що підтверджують вони, сьогодні на світовому ринку подібних двигунів не існує. І це – факт. Але щоб “випустити зразок, необхідно як мінімум півтора-два роки”, – резонно констатував Рогожніков. Крім того, в поточному році ММЗ акцентує увагу на створенні та впровадженні у виробництво нового сімейства дизельних двигунів підвищеного технічного рівня з поліпшеними екологічними і техніко-економічними показниками.

Як пояснив головний конструктор підприємства Михайло Клессі, мова йде про створення двигунів екологічного стандарту Stage 5. В даний час завод випускає мотори, що відповідають екологічним нормам викидів EURO-0/1/2/3/4/5, Stage 3А/3B/4. Крім того, на заводі вже розробляють газопоршневий двигун, перший зразок якого розраховують отримати до кінця цього року. А дослідні зразки газодизельних двигунів вже випущені і проходять випробування в складі техніки МТЗ і “Амкодор”.

Мінський моторний завод спеціалізується на розробці і виробництві сучасних трьох-, чотирьох-, шести-, восьмициліндрових дизельних двигунів в діапазоні потужностей від 35 до 460 к.с. Двигуни постачають на виробничі конвеєри 49 підприємств Білорусі, інших країн СНД і далекого зарубіжжя. Зокрема, вони застосовуються в техніці МАЗ, МТЗ, “Амкодор”.

І ще одна цифра статистики. У 2018 році на підприємстві випустили понад 43,9 тисяч двигунів, а в поточному році планується зробити на три тисячі більше.

Джерело rg.ru


Не пропустіть