Третє покоління «копійки» BMW представлено офіційно (Фото)

Хетчбек переїхав на передньопривідну платформу, навчився розпізнавати жести і вже на старті продажів готовий запропонувати на вибір цілих п’ять двигунів.

Звичка автовиробників розкидатися терміном «абсолютно новий» зводить з розуму. Через подібні маркетингові трюки ми не завжди відразу розуміємо, що перед нами: результат рестайлінгу або ж абсолютно нова машина. «Копійка» BMW третього покоління дійсно розроблена з нуля. Слідом за мінівеном 2-ї серії і кросовером X1 вона перебралася на передньопривідну платформу.

Всупереч тенденції до збільшення габаритів моделі з кожною зміною покоління, нова «одиничка» стала на 5 мм коротше попередниці, а її колісна база скоротилася на 20 мм і складає 2670 мм. Ширина і висота збільшилися на 34 і 13 мм відповідно.

Зовні ідентифікувати новинку найпростіше по зрощеним «ніздрям» решітки радіатора. А ще помітно змінилася головна оптика. У дорогих виконаннях фари можуть бути повністю світлодіодними. Дизайн переднього бампера також залежить від комплектації. Найбільш «злий» обвіс заброньовано за топ-версією M135i xDrive. На ній же – вперше в історії 1-ї серії – дебютують 19-дюймові диски. Ліхтарі нової «одинички» стали ширше і тонше, ніж раніше. І так – вони також можуть бути повністю світлодіодними.

Перехід на передньопривідну платформу розв’язав руки компонувальником: незважаючи на зменшення колісної бази, запас простору для колін задніх пасажирів став солідніший. Об’єм багажника збільшився на 20 л – до 380 літрів. До того ж, вантажити речі тепер трохи простіше, завдяки підрослі на 67 мм ширині отвору. В якості опції доступний електропривод п’ятої двері.

Інтер’єр «одинички» виконаний в дусі старших моделей. Базовий тачскрін мультимедійної системи – 8,8-дюймовий. І він вміє розпізнавати жести. За доплату можна встановити екран з діагоналлю 10,25 дюймів. На додаток до нього покладається повністю цифрова приборка того ж розміру.

На старті продажів нова перша серія буде доступна з двома бензиновими і трьома дизелями двигунами. Найпотужніша бензинова «четвірка» розвиває 302 сили і 450 «ньютонів». Така «одиничка» буде оснащуватися 8-ступінчастим автоматом і повнопривідною трансмісією. Розгін до сотні займе менше п’яти секунд.

Під капотом базової версії 118i пропишеться трициліндровий 1,5-літровий двигун потужністю 138 к.с. Крутний момент буде подаватися виключно на передню вісь, а в якості коробки передач можна вибрати 6-ступінчасту механіку або 7-ступінчастий автомат. Лінійка дизельних моторів представлена ​​114-сильним (116d), 147-сильним (118d) і 188-сильним (120d) агрегатами. Всі дизельні «одинички» можуть бути з “механікою”.

Перша публічна прем’єра третього покоління BMW 1-ї серії відбудеться 25-27 червня в Мюнхені. В рамках заходу #NextGen також дебютує Gran Coupe 8-ї серії. У вересні нову “одиничку” покажуть всьому світу на автосалоні у Франкфурті. Перші клієнти отримають свої автомобілі до кінця цього року.




Не пропустіть