Новий Geely Atlas 2019. Чи буде в Україні новий бестселер

Приголомшливий успіх. Саме так можна у двох словах розповісти про рівень популярності Geely Atlas у себе на батьківщині. Тільки за минулий рік в Китаї було продано понад 300 тисяч екземплярів повнопривідного кросовера.

В загальному рейтингу паркетників Атлас впевнено тримається третього місця.

Зараз автомобіль тільки-но зондує ринок в Україні, автомобілісти проводять перевірку кузову Джилі Атлас на можливість корозії та сумісність з нашими дорогами. Втім…

Перспективи Geely Atlas в Україні

Офіційний дилер Джілі в Україні, Група компаній «АІС», наразі не називає точну дату виходу оновленого кросовера на наш ринок. Зараз компанія активно просуває седан Geely Emgrand 7, який має непоганий попит.

Але відомо, що всі Geely Atlas для нашого споживача будуть, ймовірно, збиратись на заводі «Белджі» в Білорусі.

Якість білоруської збірки досить непогана, тим більше, що складаються автомобілі з машинокомплектів, завезених з КНР.

Найбільш ймовірно, що пізніше нам дістанеться оновлена версія паркетнику, яка на ринку Китаю називається Geely Boyue Pro.

На відміну від актуальної моделі, під капотом у Pro може бути встановлено один з трьох двигунів. Найпрогресивніший з них той, що розроблявся в кооперації з Volvo. Трициліндровий турбодвигун має віддачу 177 сил та крутний момент 255 Н∙м. До нього прикручують семиступінчасту роботизовану коробку передач з двома зчепленнями.

Зовні оновлений паркетник відрізняється від звичайного архітектурою корми, новими бамперами та світлодіодною оптикою. Дещо змінена прес-форма для капота та панель приладів, є декілька вдосконалень по салону.

В цілому, це просто Geely Atlas, який трохи посвіжішав, але він має ще одну неабияку відмінність. Медіасистема GKUI, яку було розроблено з компанією Ecarx, працює у зв’язці з розумним годинником Geely X Watch, що постачається разом з автомобілем.

Всі подробиці про мультимедійну систему невдовзі опублікують, оскільки в Пекіні 3 липня їй була присвячена окрема конференція. Тож, дочекаємось рішення «АІС» та дізнаємося трохи більше про новинку.

Що ми знаємо про новий Geely Atlas

До зустрічі нового кросовера краще підготуватись заздалегідь. Тому що ця машина, дійсно, не зовсім звичайна для китайської автопромисловості.

Для цього є декілька причин. Перша — автомобіль розробляв талановитий дизайнер Пітер Хорбері за підтримки чотирьох дизайн-студій Джілі: в Каліфорнії, Шанхаї, Гетеборзі та Барселоні.

Погодьтесь, вийшло у них непогано, що салон, що екстер’єр. Модні на той час приховані задні стійки, масивна решітка радіатора, цікава оптика та стрімкий силует чітко визначають преміальну спрямованість кросовера, окреслили вишуканість та неповторність.

З технікою у Geely Atlas також все гаразд. Наразі ми маємо три двигуни. Найцікавіший, звичайно, топовий 1,8-літровий мотор з турбіною, який видає 184 сили потужності та викручує 285 Н∙м моменту на 1500-4000 об/хв. Два інших мотори атмосферні, з більш скромними характеристиками, втім не менш ефектними.

Найдешевший дволітровий двигун покаже 139 сил, а 2,4-літровий — 148 сил. Наразі є дві коробки передач.

Це п’ятиступенева механіка та шестидіапазонний автомат гідромеханічного типу від компанії DSI. Останній доступний тільки в парі із найпотужнішим турбомотором.

Привід у всіх комплектаціях має бути повним, але в Піднебесній продається більш дешева монопривідна модифікація.

Задня підвіска багатоважільна на всіх версіях кросовера, власне, як і передні стійки МакФерсон.

З кліренсом у 190 мм проблем з міськими бордюрами виникати не буде. Власне, не надто суворе бездоріжжя теж підкориться китайському паркетнику.

Наразі невідомо, які ціни в гривнях складуть наші офіційні дилери, але за середньоєвропейською ціною китайський кросовер білоруської збірки в мінімальній комплектації коштує не більше 13 тисяч доларів.

Що ж, почекаємо офіційного дебюту Geely Atlas в Україні та подивимось, чим ще, окрім привабливої ціни, може привабити вітчизняного покупця новий бестселер.




Не пропустіть