Для чого потрібен тахограф роботодавцю?

0

Завдяки встановлюється в тахограф карті водія пристрій записує і зберігає в пам’яті всі подробиці руху і експлуатації автомобіля. Крім швидкості на конкретних ділянках дороги, тахограф також фіксує, наприклад, поломки машини. Але найголовніше, він стежить за тим, чи дотримується водієм режим праці та відпочинку відповідно до трудового законодавства, для цього водієві потрібна карта тахографа казань. Крім того, за допомогою тахографа роботодавець може:

– об’єктивно оцінювати професійні якості водіїв за характером запису швидкості (чим рівномірніше зміна швидкості, тим вища кваліфікація водія, він менше розганяється і гальмує, рідше перемикає передачі, економить паливо);
– економити на експлуатаційних витратах за рахунок дотримання водіями швидкісних режимів, що забезпечує підвищення ресурсу двигуна, шин, гальмівних систем і автомобіля в цілому, зниження витрат на бензин і техобслуговування;
– оптимізувати маршрути перевезень та графіки руху;
– виявляти спроби водія маніпулювати електронною системою тахографа;
– контролювати використання транспортного засобу в інтересах компанії;
– ліквідувати можливість несанкціонованих перевезень і приписок невиконаних робіт, оскільки фактичні значення пробігу і робочого часу постійно фіксуються в пам’яті тахографа;
– проводити обґрунтовані розрахунки з замовниками за фактичними обсягами виконаних робіт по перевезенню вантажів і за простої з різних причин;
– забезпечувати правовий захист інтересів водіїв при здійсненні ДТП у випадках, коли водій не порушував швидкісний режим і дотримувався встановлений режим праці та відпочинку.

Наприклад, при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень (п. 1 ст. 6, пункти 1, 2 ст. 7, п. 1 ст. 8 Європейської угоди) максимальний час безперервного управління становить 4,5 год, управління в добу – 9 год (2 дні на тиждень допускається 10 год), мінімальний час перерви встановлено 45 хв (можливо його поділ на інтервали не коротші 15 хв, останній з яких повинен бути взятий не пізніше закінчення 4,5-годинного інтервалу водіння).
Іншими словами, в загальному випадку режим праці і відпочинку буде наступним: 4,5 ч водіння, 45 хв відпочинку, ще 4,5 год за кермом, потім не менш 9 ч відпочинку.

Такий графік водіння повинні дотримуватися транспортні компанії, що займаються міжнародними комерційними перевезеннями вантажів.


Не пропустіть