Перший квадроцикл: робимо правильний вибір

Про те, що квадроцикли різні потрібні і різні важливі, виробники здогадалися давно і на ринок квадротехніки хлинули не просто хвилі, а справжні цунамі всіляких моделей і форм. Благо більшість виробників з тих країн, де з цунамі знайомі не з чуток втім, це не важливо, важливо те, що, вибираючи свій перший квадроцикл, багато хто з нас ризикують загубитися в відкриваються перед їх очима можливостями. Преглянути великий асортимент пропозицій можете здесь.

1. Тип квадроцикла. Оскільки своє уявлення про квадроциклах багато будують по рекламі, а вона зазвичай просуває дорогі спортивні моделі, більшість клієнтів хочуть купити саме таку – потужну, швидку спортивну. Однак спортивний квадроцикл не найкращий вибір для першої покупки. Справа в тому, що їх розробляють під змагання і гонки, а значить під уже досить досвідчених водіїв, а новачкові, вперше сів за кермо такого мотовсюдихода, буде досить незручно. Почніть з утилітарною або прогулянкової моделі, можливо, це утримає вас на перших порах від ризикованих запаморочливих трюків.

2. Об’єм двигуна. Якщо ви до цього квадроцикл бачили тільки на картинці в глянцевому журналі, не поспішайте купувати квадрік з великим об’ємом двигуна розмір, звичайно, має значення, але на перших порах, ви насилу будете справлятися зі 150-кубовим мотором на всій потужності, так що краще не поспішати на кубатурника. Перший квадроцикл для багатьох запам’ятовується величезною кількістю аварій і переворотів, які неминучі при навчанні, але які будуть проходити не так безболісно на невеликих швидкостях. Та й розбити невеликий недорогий квадроцикл stels 50 буде все-таки не так шкода. Для перших експериментів цілком вистачить 50 кубового квадрика.

1. Коробка передач – буває автомат, механіка і напівавтоматична. Якщо ви не маєте досвіду перемикання передач з одночасним вижиманням зчеплення і додаванням газу – так-так все три дії потрібно буде одночасно робити лише двома руками, не заморочуватися з приводу механічної коробки і купите квадроцикл з автоматикою. Ті, хто кажуть, що на автоматиці недостатня динаміка і неможливо виконувати круті фішки рідко доїжджають до другого стовпа.

2. Привід – недорогі моделі для початківців зазвичай мають тільки задній привід, якого цілком достатньо для подолання більшості перешкод справа все в тому, що навіть у повнопривідних моделей повний привід включається досить рідко і при надзвичайній необхідності, використовувати його ніколи не бракує накладно і призводить до швидкого зношування квадроцикла, якщо ви хочете підвищити прохідність краще подумати про покупку хороших шин, часто заміна шин на більш дорогі моделі практично повністю знімає необхідність у використанні повнопривідного режиму.

3. Реверс. Дуже зручна штука особливо на тих порах. Коли ви ще не вмієте передбачати стан дороги, не потикав її попередньо паличкою, спочатку ви будете досить часто застрявати там, де вперед рухатися вже не виходить. У такі моменти найкращим рішенням буде включити реверс і виїхати на сухе місце заднім ходом.

4. Кардан або ланцюг? Якщо консультант з розумним виглядом вимагає від вас принципового вибору, незворушно зауважте, що різниці особливої ​​немає, їздити квадроцикл буде однаково добре і на ланцюгової передачі і на кардані. Останній правда потрібно частіше показувати техніку і заміна його коштує дорожче. З ланцюгом трохи простіше головне не використовувати мастила, на які липне пил і бруд. Інакше вона краще будь наждачного паперу зітре вам і ланцюг і зірочку.

5. Спідометр – чесно кажучи, не найбільш часто використовувана деталь квадроцикла і якщо на вибраній вами моделі вона не варто можна обійтися втім, можна і поставити за окрему плату, якщо ви любите точність і вважаєте, що якщо тих обслуговування потрібно робити кожні 2000 кілометрів, то ці кілометри потрібно обов’язково вважати.

6. Додаткове обладнання та аксесуари для квадроциклів. Зазвичай перший квадроцикл купується в минималистичной комплектації, щоб зменшити витрати, це і правильно, вирішити, яке додаткове обладнання вам потрібно, можна тільки після того як ви почнете квадроциклом користуватися, благо велика його частина легко встановлюється практично на будь-які моделі.

7. А ось сервісне обслуговування – дуже важливий момент при виборі квадроцикла. Їздити на квадроциклі спокійно виходить мало у кого, тому без падінь і поломок не обійтися плюс, для того щоб він прослужив вам достатньо довго його необхідно періодично показувати механіку. Без гарантії це буде досить дорогим задоволенням, та й потрібну майстерню необхідно для початку знайти. Тому, купуючи утилітарний квадроцикл, відразу подумайте про те, де ви будете його ремонтувати і робіть вибір на користь моделі, яка буде простіше в експлуатації і чий сервісний центр буде вказано в гарантійному талоні.





Більше новин


Прокоментуй новину