Як виконується діагностика і ремонт рульової рейки

0

Сьогодні в більшості специфікацій до сучасних автомобілів виробники пишуть, що орієнтовний термін експлуатації рульової рейки без ремонту дорівнює 200-250 тисяч кілометрів пробігу. Але реально дана цифра виявляється нижче. Причому, чим гірше дорожнє покриття, тим менше буде термін експлуатації.

Крім того, експлуатаційні характеристики рульової рейки знижуються швидше, ніж потрібно через те, що деякі водії водять занадто агресивно. В результаті агресивного водіння швидко зношуються пов’язані з рульовою рейкою конструктивні елементи. Також тут негативним чинників є незнання більшістю водіїв елементарних правил по експлуатації системи рульової системи.

Якщо у Вас немає впевненості в тому, що рульова рейка автомобіля знаходиться в робочому стані, то рекомендуємо вам звернутися в сервісний центр вольтаж. Фахівці центру кваліфіковано знайдуть причину і усунуть несправність. Цей техцентр в Москві займається ремонтом рульових рейок автомобілів Мерседес, БМВ, Тойота, Лексус і інших престижних марок.

Основні несправності рульової рейки
Багато власників автомобілів задають питання про те, яким чином визначити, що рульова рейка вийшла з ладу? Які ознаки говорять про те, що потрібно звертатися в спеціалізований центр? Таких ознак досить багато і для тих, хто розуміє свій автомобіль, розрізнити їх не складе труднощів:

Постукування рульової рейки;
Текти рульової рейки;
Поганий повернення в початкове положення, тугий хід керма в крайньому положенні, скрипи;
Тяжкий перебіг при обертанні рульового колеса;
Люфт рульової рейки;
«Закушування» рульового колеса в обидві сторони;
Всілякі сторонні звуки при погойдуванні рульового колеса (слухати на незаведенном двигуні).
Чим швидше ви проведете діагностику несправність, тим більша ймовірність невеликій вартості ремонту рульової рейки. Але навряд чи, хтось із нас застрахований від неприємних незначний поломок, що тягнуть за собою заміну всього вузла.

Ремонт рульових рейок і редуктора
Великий досвід фахівців дозволяє виконувати ремонт рульової рейки і редуктора всіляких моделей авто. У арсеналі є ретельно відпрацьовані індивідуальні алгоритми ремонту. Найважливішими етапами даних робіт виступають:

Дефектовка системи рульового управління;
Комп’ютерна діагностика стану цих елементів;
Заміна несправних деталей або всього вузла;
Збірка рульового управління і установка рульової рейки
Проведення тестів на спеціальному стенді.
Варто сказати, що при ремонті рульової рейки обов’язково проводиться регулювання кутів сходження-розвалу.

Є ряд процедур при ремонті рульової рейки, які носять опціональний характер. Тобто, їх можуть виконувати за бажанням. Наприклад, в ході ремонту електричних рульових рейок можна попутно провести заміну наконечників і пильовиків, провести ремонт і профілактику насосів гідропідсилювача і т.п.

Несправності будь-яких елементів рульового управління і зокрема рульової рейки є поломками, які вимагають негайного виправлення.