Використання тахографа

0

У цій статті розглянемо використання тахографа з боку водія транспортного засобу. Також можете оглянути ынформацю про Бумага для тахографа Стонеридж.

Найголовніше тут – це карта водія для тахографа. Картка водія – це невід’ємна частина тахографа системи, так як без неї неможливий контроль за дотриманням режимів праці та відпочинку співробітника за кермом автомобіля. Загалом, будь-яка карта для тахографа – своєрідний ключ до певного набору функцій:

– Карта тахографа майстерні – дає можливість налаштовувати, калібрувати, активувати контрольний пристрій, також з нею можна пересуватися на транспортному засобі без запису помилки «рух без карти» в пам’ять пристрою;

– Карта водія для тахографа – дає можливість тільки премещаться на транспортному засобі, тільки при її наявності в контрольному пристрої ведеться запис режимів праці та відпочинку водія;

– Карта підприємства – дозволяє зчитувати дані з тахографа і картки водія, що обов’язково проводити з певною періодичністю, відповідно до 36 наказом Мінтрансу РФ, ще з даною карткою можна змінювати навігаційні настройки бортового приладу;

– Карта контролера – необхідна для здійснення перевірок діяльності водія на дотримання законодавства.

Тут уточнимо, що карт водія для тахографа, як і інших типів, в ходу кілька видів: ЄУТР, ЗКЗІ і під 720 постанову Уряду РФ. Карти не взаємозамінні, тобто карта з ЗКЗІ не підходить в тахограф ЄУТР, а тільки до тахографа з ЗКЗІ.

Отже, розберемо, як правильно користуватися тахографом:

– Для початку, при посадці і включенні запалювання, потрібно вставити карту водія для тахографа в перший слот контрольного пристрою, в разі потреби ввести пін-код;

– Після установки потрібно записати дані за період відсутності;

– При початку руху автоматично починається режим водіння;

– При зупинці – режим відпочинку;

– Вручну можна виставити режими пасивної і активної роботи, а також режим поїзд / пароплав;

– Також водій може міняти такі настройки, як яскравість, підсвічування, часовий пояс;

– В кінці зміни, ОБОВ’ЯЗКОВО, завершувати зміну і вийміть карту тахографа, тому що може статися з обсягом пам’яті карти і подальше зависання пристрою;

– Дані з карти повинні бути лічені не менше, ніж кожні 28 днів, так як потім відбувається перезапісиваніе (затирання) старої інформації. При відсутності мітки про зчитування інформації з картки для тахографа накладається штраф за недотримання режимів праці та відпочинку водія;

– Дані з тахографа аналогічно попередньому пункту повинні зчитуватися не рідше одного разу в 90 днів. Перевірити зберігання описаної інформації може транспортна інспекція при черговій або позачерговій перевірці;

– При використання тахографа водієм основний робочий момент – це надання роздруківок з вбудованого термопринтера контролеру, все інше проводиться в автоматичному режимі.

Обов’язково, уточніть, чи поклали співробітники майстерні Вам інструкцію і паспорт від контрольного пристрою. В інструкції детально описано, як користуватися приладом.

Звертайте увагу на всі виникаючі помилки і несправності, заїжджайте в найближчу майстерню для їх усунення. Також варто контролювати присутність на відповідних місцях пломб і калібрувальної таблички, так як при їх відсутності потрібна позачергова калібрування.