Де краще купувати запчастини?

Розхідники і запасні деталі на автомобіль сьогодні можна купити не тільки в автомагазині. Все більшої популярності набирає торгівля автозапчастинами через Інтернет. Розглянемо плюси і мінуси кожного способу придбання автозапчастин.

Автомагазин.

Це найбільш традиційний і поки що найпопулярніший метод покупки деталей і витратних матеріалів. «Запчастини купують в двох випадках: заздалегідь, і тут цілком можна скористатися Інтернет магазином, і, набагато частіше – коли автомобіль зламався. Зазвичай це буває в дорозі. Тут вже ніхто не буде шукати потрібний сайт, автолюбитель біжить в найближчий магазин, щоб купити тут і зараз. Крім того, в автомагазині завжди можна отримати консультацію менеджера, якщо ви не зовсім впевнені, яка саме деталь вам потрібна. Та й Інтернет магазин не може існувати без якогось фізичного втілення: складу, пункту видачі.

У плані змісту також не можна сказати, що Інтернет магазин обходиться дешевше. Адже потрібно створити і підтримувати сайт. І все одно потрібні люди, які будуть приймати замовлення, видавати товар».

Інтернет магазин.

«Головна перевага Інтернет-версії – зручність. Клієнт бачить відразу весь асортимент, сидячи вдома, не докладаючи зайвих зусиль, він може замовити товар. Сьогодні затребувані обидва формати, так як старше покоління звикло робити покупки в автомагазині, а ось молодь вважає за краще Інтернет. Це інший спосіб життя: шукати в Мережі, оплачувати банківською картою. Крім того в Інтернет магазині можна знайти ексклюзивні запчастини, рідкісні. Гарантію ми даємо таку ж, як звичайні магазини, будь-яку запчастину можна повернути або поміняти протягом двох тижнів, якщо вона зберегла товарний вигляд.

І ціна при покупці в Мережі залучає. Власник Інтернет магазину несе менше витрат на персонал, комунальні послуги, обслуговування, йому потрібні менші площі. Запчастини в Інтернет магазині можуть бути порівняні за ціною з продаваними в звичайних торгових точках, якщо враховувати кур’єрську доставку. Можете одразу перевірити зручність покупок в такому магазині autozapas.com.

Обидва наші респонденти зійшлися на думці, що найбільш успішним бізнес по реалізації автозапчастин робить поєднання обох форматів: реального магазину і його електронної версії. Адже споживач в цьому випадку тільки виграє!





Більше новин


Прокоментуй новину