Насоси для перекачування дизпалива: різновиди та особливості

0

Насоси були винайдені в далекій давнині. Вперше про них згадується в першому столітті нашої ери, коли поршневий насос був використаний при гасінні пожежі. Він є різновидом гідравлічної машини, яка здатна перетворювати механічну енергію в енергію рідини для можливості її переміщення під тиском.

Якщо вам цікава ця тема можете оглянути насос для перекачки дизельного топлива в компанії vlasnaazs.

Класифікуються насоси по конструкції, різновиди подаються рідких складів і принципу дії. Насоси для перекачування дизпалива відносяться до підприємств хімічної промисловості, здатному витримувати агресивне середовище нафтопродуктів.

Насоси, які призначені для подачі дизельного палива, діляться на дві узагальнюючі групи, в основі яких закладено принцип їх дії:

Насоси об’ємні. Вони перекачують паливну рідину за рахунок сил тиску. В процесі роботи дизпаливо спочатку закачується, а потім виштовхується з робочої камери. Їх особливістю є:
-герметичність – незалежність напірного і всмоктуючого трубопроводу і різниця тиску в них;
-самовсмоктування – здатність створення вакууму всередині всмоктуючого колектора, що сприяє піднесенню рідини вище рівня установки насоса;
-циклічність – нерівномірність подається потоку, що є певним недоліком;
-чутливість до забруднень – також відноситься до негативних моментів, що впливають на стабільність роботи.

Насоси динамічні. Дизпаливо пересувається, завдяки силам інерції. Насоси здатні перекачувати досить великі обсяги дизпалива. вони:
-стійкі до забруднень, що знаходяться в паливі;
-не здатні до Самовсмоктування;
мають більший, ніж об’ємні насоси, показник ККД.

-Динамічні насоси для перекачки дизпалива можуть бути лопатевими (відцентровими, а також осьовими, або пропелерними) і вихровими. В’язкі рідини і забруднене паливо краще перекачуються саме цими насосами.
Одним з варіантів динамічного насосного обладнання є вихровий насос. Він поєднує в собі кращі характеристики об’ємного і динамічного типу насосів, призначених для перекачування дизпалива. Це – рівномірність подачі малого об’єму рідини при високому тиску, а як наслідок – стабільності показника напору.

Найбільш поширеними типами насосів є відцентрові і поршневі. Вони відрізняються:
-більшою продуктивністю;
-компактністю;
-механічної і хімічної стійкістю.

Насоси для дизельного палива можна використовувати в польових або стаціонарних умовах, на будівельних майданчиках, для перекачування маслянистих рідин, на СТО і АЗС, а також для заправки катерів і будь-яких інших моторних агрегатів.

Що потрібно знати при виборі та купівлі

Насос для дизельного палива підбирають в залежності від тих функцій, які він повинен виконувати. Звернути увагу варто на продуктивність, економічність і призначення насоса, визначитися з якістю паливної рідини і висотою подачі.

Для високого напору вихідного паливного потоку слід використовувати відцентровий насос, де перетворення енергії відбувається за рахунок відцентрових сил, що з’являються при взаємодії рідини з робочими органами насосного обладнання.

Необхідний обсяг забезпечать пропелерні (або осьові) насоси, але вони не забезпечать бажане тиск. Струменеві насоси дадуть низький ККД, а понад економічними – стануть вихрові насоси, при своїй невеликій масі, габаритах, простоті експлуатації, в поєднанні з невисокою вартістю.

Варто відзначити, що потужним насосам потрібно пристрій фундаменту. Конкретний же вибір буде залежати від реальних вимог і умов роботи.


Не пропустіть