Ремонт двигуна ? Чи є необхідність?

Знос компонентів двигуна підвищується поступово, і до конкретної величини практично не впливає на його стабільну роботу. Незважаючи на це, якщо ресурс деталей виснажений, знос починає поступово зростати, і в двигуні автомобіля можуть виникнути такі дефекти:

1. Висока трата масла – двигун машини витрачає масло. Допустимим вважається витрата машинного масла від рівня “max” до рівня “min” за одну тисячу кілометрів пробігу.
2. Димний вихлоп .Дим, що виходить з вихлопної труби може бути як білим, чорним, так і інших кольорів. При цьому колір є найважливішим діагностичним показником і іноді прямо вказує на що з’явилися неполадки в двигуні.
3. “Махровий” наліт на свічках запалювання. 4. Аритмічність роботи двигуна автомобіля при холостий їзді (трясеться важіль коробки перемикання швидкостей).
5. З трубки системи вентиляційних отворів картера газ і пари роблять вихід в ритм з робочими ходами циліндрів (на двигуні справного стану пари і гази виходять без розбірливою пульсації потоку.)
6. Підвищений витрата палива . В результаті міського циклу їзди з частими зупинками витрати бензину можуть вирости в два рази і скласти приблизно 15 літрів / 100 кілометрів пробігу.
7. Занепад потужності двигуна . Падіння потужності вважається серйозним, коли час розгону машини з місця до ста кілометрів / годину з перемиканням швидкостей підвищується в середньому більш ніж на 25%, а max швидкість скорочується більше, ніж на 15%.

В будь-якому випадку слід провести якісну Диагностика Cummins

Професіонали не рекомендують нехтувати до випробування на max швидкість, щоб не злякати оточуючих людей і в тому числі себе, а радять вимірювати max швидкість на 1-ій, 2-ий або 3-ої передачі (на першій – до швидкості 37-38 км / год, На другий – до 51-52 км / год). Ще одна відома причина занепаду потужності старого двигуна безпосередньо пов’язана з погіршенням якості компресії. До погіршення компресії часто призводить механічна псування циліндра, поршня і кілець. Дамо оцінку двигуну по компресії наступним чином: 12 кгс / см2 – відмінний результат, 10кгс / см2 – нормальний, 9 кгс / см2 – поганий показник.

Якщо компресія вагомо знижена, а особливо це помітно при холодних пусках в зимову пору року – адже суміш під час стиснення необхідно підігрівати, тому погано запалюється. На міцному морозі будьте готові до того, що ваш старий, зношений двигун здатний так і не справити жодного спалаху. Дізнатися причину падіння компресії можна старим, але чинним методом.Налейте в циліндр через отвір свічки трохи масла і знову повторіть перевірку компресії. Якщо вона підвищиться, отже, в її зниженні винні кільця. Інакше – клапани, так як впорскування масла не грає для них особливої ​​ролі.

8. Збої під час роботи двигуна двигун common rail троит
9. Шуми в двигуні – сторонні стуки і шуми в двигуні переслідують автомобіль протягом значного відрізку його автомобільного «існування». Слабкі і сильні, дзвінкі і глухі – вони до пари дратують слух і знижують комфорт. Якраз такі звуки і повідомляють про проблеми в агрегатах і вузлах.
10. Знижений тиск масла .
11. Виявляється жорсткість в роботі двигуна – дострокове запалювання, детонація, краплинне запалювання (спалаху по зупинці запалювання в циліндрах).
12. “Чхання” в карбюраторі , “постріли” в глушнику – суміш загоряється при відкритих клапанах.
13. Перегрів двигуна автомобіля.

Про потребу в ремонті двигуна автомобіля говорять не ознаки окремо, а цілий комплекс неполадок. Необхідність капітального ремонту двигуна в залежності від умов використання найчастіше виникає при 100-200 тисяч кілометрів пробігу. Обов’язковою показником потреби в ремонті є підвищення витрат на бензин до рівня15 літрів на 100 кілометрів пробігу.





Більше новин


Прокоментуй новину