Детейлінг кузова

В процесі експлуатації автомобіля на кузов впливає велика кількість негативних факторів, таких як дорожня бруд, кіптява, температурні перепади, атмосферні опади, ультрафіолетове випромінювання, які прилипли комахи, пташиний послід і багато іншого. Крім того, неякісні послуги автомийок погіршують ситуацію. На жаль, на переважній більшості автомийок з кожним миттям завдають шкоди машині застосовуючи агресивну хімію, не дотримуючись технологію миття та заощаджуючи на витратних матеріалах. Згадайте хоча б ганчірки, якими витирають ваші машини на звичайних мийках. Тому вам доведеться звернутися до спеціалістів по детейлінгу кузова – http://skolovnet.pro/detailing/.

Як би там не було, подряпини на кузові можуть з’являтися навіть у самого уважного і обережного водія. Крім естетичної складової є і практична – кузов автомобіля необхідно регулярно очищати від стійких в’їдаються забруднень і видаляти подряпини, тому що все це веде до руйнування лакофарбового покриття і утворення вогнищ корозії. Наприклад, сліди від бруньок рослин здатні розпушувати лак, сліди від комах можуть проникнути настільки глибоко, що прибрати їх не можна навіть абразивної поліруванням, а пташиний послід може розчинити не тільки лак, але і саму фарбу під ним. Найменша металевий пил, наприклад, від роботи гальмівних механізмів прилипає до лакофарбового покриття і тримається на ньому не за рахунок бруду, а за рахунок іржі. Якщо ці дрібні вогнища корозії вчасно не видаляти з поверхні ЛКП, то корозія неминуче буде розростатися і поступово «проїдає» лак зовні.

Видалити подряпини і пошкоджений верхній шар лаку можна за допомогою відновної поліровки кузова.

Відновлювальне полірування кузова.
Це досить копіткий процес, який варто довіряти тільки професіоналам, адже тільки спеціальні знання, вміння і професійне обладнання дозволить добитися чудового результату. Професійне полірування складається з наступних етапів:

Підготовка.

Перед поліруванням необхідна правильна детейлінг мийка. На цьому етапі дуже важливо якісно відмити автомобіль, вимити з усіх стиків, ніш і щілин весь бруд і пісок. За допомогою спеціальних засобів видаляється бітум, смоли, дорожня розмітка тощо Автоскрабом видаляються оксиди і різного роду наліт. Проводиться маскування нефарбованих пластиків та інших декоративних елементів кузова вимагають захисту. Під спеціальним освітленням оцінюється стан ЛКП і вибирається методика полірування.

Абразивна поліровка або корекція ЛКП.

Полірування подряпин на автомобілі проводиться за допомогою професійних шлифмашинок, полірувальних паст і полірувальних кіл. В арсеналі професійного полірувальника є кілька різних машинок, і велика кількість полірувальних паст і кіл. Основне завдання на цьому етапі – це видалення ушкоджень з лакофарбового покриття з’явилися в процесі експлуатації і впливу навколишнього середовища.

Антіголограммная полірування.

Антіголограммная полірування – це фінальний етап полірування лакофарбового покриття. Від того як виконана антіголограммная полірування залежить те, як буде виглядати відполірована поверхня і автомобіль в цілому, тому що саме на цьому етапі, за рахунок видалення найдрібніших подряпин, які залишилися після застосування абразивних паст, досягається максимальний блиск лаку.

Нанесення захисного покриття.

Нанесення захисного покриття вкрай важливий момент в детейлінг автомобіля. Від якості нанесення і типу покриття залежить загальний підсумок. Захисні покриття дозволяють не тільки підсилити блиск і зробити колір відполірованою машини більш насиченим, а й приймати на себе всі впливи навколишнього середовища. Найтонша, непомітна для людського ока плівка дає чудовий гідрофобний ефект, відштовхуючи частки води і бруду, створюючи тим самим ефект самоочищення.

Крім лакофарбового покриття необхідно обробляти і незабарвлений пластик, скло і колісні диски.


Не пропустіть