Які існують покоління газобалонного обладнання?

Насправді, ділити ГБО на покоління придумали самі майстри установники, а маркетологи охоче підхопили цю класифікацію. Так набагато простіше пояснити автолюбителям різницю між різними поколіннями і розповісти, як же буде працювати автомобіль після переобладнання. Отже, короткий порівняльний огляд поколінь газобалонного обладнання.

1-е покоління газобалонного обладнання

Перше покоління має найпростішу схему роботи. Зріджений газ з балона надходить через паливопровід на редуктор, і там перетворюється в пароподібний стан. Двигун працює, тиск в колекторі падає, виникає вакуум. Далі за рахунок виникла різниці в тиску газ як би «втягується» в камеру згоряння. Вся ця процедура вимагає певної кількості часу, тому автолюбителі, свого часу обладнали авто газобалонним обладнанням першого покоління, відзначали, що запуск двигуна відбувався набагато довше.

2-е покоління ГБО

Друге покоління працює точно за таким же принципом. З тією різницею, що газ не йде в камеру згоряння самопливом. Подача газу регулюється контролером. Час відгуку на натиснення педалі газу лише трохи менше, ніж в першому поколінні. Проте, автолюбителі задоволені таким переходом, а особливо – сумою коштів, яку вдається заощадити на заправці за місяць. Втім, за часів, коли 2-е покоління було найпрогресивнішим, вибирати-то ще було ні з чого, адже час інжекторних авто і прогресивного ГБО 4 покоління ще не настав. гбо 2 поколения сайтf киевского филиала компании Milano Ukraine чудова альтернатива за невеликі гроші

покоління 3-е

Принципові зміни в роботі газобалонного обладнання починаються з третього покоління газобалонного обладнання. Третє покоління передбачає наявність електронного блоку управління. Його встановлюють на машини, обладнані бортовим комп’ютером, але не синхронізують з ним. Тобто ЕБУ працює автономно від бортового комп’ютера. З появою 4 покоління ГБО і можливості синхронізації третє покоління практично перестали використовувати.

4-е покоління газобалонного обладнання

Найактуальнішим на сьогоднішній день є ГБО 4 покоління – ( по посиланню докладніше ). Тут електронний блок управління газового обладнання повністю синхронізований з бортовим комп’ютером, може отримувати і обробляти інформацію від нього. Крім того, з’являється багато нового «заліза»: заправний пристрій, газовий балон, мультиклапан з датчиком, паливна магістраль, фільтри, редуктор, форсунки для вприскування в камеру згоряння і, як ви вже знаєте, електронний блок управління. Далеко не все з цього списку ви бачили в поколіннях ГБО, що передують четвертому.

5-е покоління

Але прогрес не стоїть на місці, і компанія Час газу скоро запропонує своїм клієнтам не тільки 4 покоління газобалонного обладнання, а й ще більше інноваційне п’ятий! Його ще називають LPI (абревіатура від Liquid Petroleumgas Injection). У перекладі на російську мову – рідкий фазований розподілене уприскування. Тобто принципова різниця з усіма попередніми поколіннями наступна: у 5 п’ятого покоління немає редуктора перетворювача газу з рідкого стану в пароподібний. Зріджений газ надходить в камеру згоряння в своєму первісному рідкому стані. І, як ви зрозуміли 5-е покоління встановлюється на автомобілі, що мають паливну систему з розподіленим уприскуванням.

6-е покоління

Шосте покоління ГБО – справжня революція в газобалонному обладнанні! У шостому поколінні немає не тільки редуктора, але навіть газових форсунок. Газобалонне обладнання цього покоління встановлюють на авто, мають паливну систему з безпосереднім уприскуванням палива в камеру згоряння. І воно настільки інтегрована в паливну систему новітніх інжекторних автомобілів, що зріджений газ теж може надходити в камеру згоряння двигуна безпосередньо через бензинові форсунки.

Головний обмежувач на шляху поширення 5-ого і 6-ого поколінь – це висока чутливість до якості газу, яке на вітчизняних заправках часто залишає бажати кращого. Але над цим аспектом (чутливістю ГБО) вже працюють. Тим більше що перспектива того варто: автомобілі, обладнані ГБО 5 і 6 поколінь, запускаються на газі при будь мінусовій температурі, що не зайва, якщо закінчився бензин. Та й витрата газу у «п’ятірок» і «шестірок» менше, ніж у всіх попередніх поколінь. Загалом, чекайте! Як то кажуть: «Скоро на екранах (газостанціях) міста». Чи не на всіх, звичайно – тільки на найкращих!


Не пропустіть