Поради післягарантійного ремонту від das weltauto

Час не стоїть на місці, і ось настає момент, коли термін гарантії автомобіля добігає кінця. У багатьох автовласників відразу ж виникає маса питань щодо необхідності подальшого обслуговування транспортного засобу. З одного боку – збереження ділових зв’язків з дилерським центром, з іншого – пошук більш відповідного варіанту. І більшість схиляється до останнього, керуючись тим, що сприяння дилера обходяться помітно дорожче. Причому якість послуг, що надаються у неофіційних представників далеко не завжди відповідає запитуваною ціною, так і самостійно вибирати між неоригінальними і оригінальними запчастинами ніхто не дозволить. Тому подивимося що радить центр das weltauto.

Чи потрібно проходити планове ТО?

Фахівці рекомендують автовласникам обов’язково проходити планове технічне обслуговування автомобіля, як що знаходиться на гарантійному терміні, так і після його закінчення. Терміни і обсяг ТО на конкретний транспортний засіб визначаються заводом-виробником. В інструкціях вказано перелік необхідних планових робіт і час їх проведення, яке визначається пробігом або тривалістю експлуатації.

Для чого потрібно ТО?

Своєчасний регулярний техогляд дає додаткову впевненість в безпечної експлуатації автомобіля. Це означає, що систематично проводячи заміну несправних деталей, Ви не просто забезпечуєте постійне справний стан своєї машини, а виключаєте можливість непередбачених поломок, з якими можна зіткнутися в самий невідповідний момент – в далекій дорозі або несприятливих погодних умовах.

Де проходити ТО?

Часто автовласників вважає, що транспортні засоби, у яких термін гарантії минув, краще обслуговувати в салонах неофіційних дилерів. Як аргумент наводять більш низьку ціну деталей і робіт. Практика показує, що технічне обслуговування “на стороні” таїть в собі безліч ризиків – від неоригінальних деталей, які можуть відрізнятися сумнівною якістю, до незадовільного обслуговування. Найчастіше майстер, який працює з усіма машинами відразу, не може знати всі нюанси обслуговування конкретно вашої моделі, в той час як професіоналу сервісного центру з першого погляду зрозуміло стан автомобіля і правильні шляхи вирішення проблем.





Більше новин


Прокоментуй новину