Як правильно вибрати радіатор для автомобіля

0

Усвідомлення передумов, які можуть бути враховані при проектуванні системи охолодження і підборі радіатора, а також будь-б побіжне знання плюсів і мінусів окремих типів радіаторів, виявляється дуже корисним також тоді, коли радіатор зламається вже в процесі використання автомобіля і його потрібно замінити. Це дозволяє уникнути помилок, які можуть викликати серйозні наслідки при підборі нового радіатора. У більшості випадків треба все ж пошукати так званий «замінник», оскільки застосування радіатора, ідентичного з фабрично встановленим не має сенсу, або з економічних причин (він виявляється занадто дорогим порівняно з ціною автомобіля), або просто тому, що він недоступний.

Приступаючи до таких пошуків, завжди слід починати з визначення, як був виконаний радіатор, з яким автомобіль зійшов з конвеєрної стрічки. Якщо виявиться, що в транспортному засобі застосований радіатор, зібраний механічно з круглими трубками, нас очікує відносноневелика витрата, тому що наш автомобіль не вимагає спеціальних умов. Це ні в якому разі не означає, що можна керуватися тільки ціною радіатора. Слід ще перевірити, чи відповідає він таким умовам:

– Товщина сердечника не менш, ніж у оригінального радіатора;

– Кількість і діаметр трубок як мінімум таке ж, як і в радіаторі, встановленому на конвеєрі;

– Щільність ламелей менш, ніж у зразка.

Тільки при виконанні всіх умов можна здійснити покупку.

Звідси випливає висновок, який одночасно є загальним правилом, і його необхідно дотримуватися при підборі радіатора – замінника. Висновок такий, що радіатор повинен бути проведений за технологією, близькою до технології виробництва оригінального радіатора.

У разі, якщо так званий оригінал і замінник були зроблені з того ж самого методу, потрібно додати вже згадане умова. Новий радіатор повинен мати розміри сердечника, кількість трубок і щільність ламелей в найбільшою мірою подібні старому.

А що в ситуації, коли замінник зробить при вживанні кращої технології, якщо, як іноді трапляється, він спікається, тобто має овальні трубочки, а в оригінальному радіаторі вони були круглими? Тоді допускається, щоб сердечник тієї ж самої висоти і ширини мав трохи меншу товщину. Всесвітньо відомі фірми, а практично тільки такі використовують технологію виробництва спікається радіаторів, ретельно перевіряють нову продукцію, перш ніж введуть її на ринок. Вони досліджують, в тому числі, на спеціальних станціях, чи здатний такий радіатор віддавати тепло в такій же мірі, як оригінал.

Тут, звичайно ж, виникає питання, чому замість зібраного механічно радіатора пропонується спікається. Таке рішення зазвичай приймається, якщо фірма повністю перейшла вже на нову технологію, і вважає за краще, щоб в її асортименті перебували радіатори до найбільш широкій гамі автомобілів. Що характерно, якщо у неї є лінія, пристосована для мало серійного виробництва (а в разі фірм, що працюють для вторинного ринку, це є правилом), а також застосовує прийнятні націнки, одночасно може запропонувати кращі ціни, ніж виробники, що спеціалізуються на великих поставках автомобільним компаніям.

Якщо ви плануєте купувати радіатор в інтернет магазині краще прочитати отзывы Лузар про магазин


Не пропустіть