Плюси і мінуси установки ГБО. Чи варто встановлювати «газ» на автомобіль?

Літр газу в три рази дешевше літра бензину. Трохи вище витрата скрапленого газу, а також спалювання бензину в перші хвилини після запуску двигуна, але це не в змозі порушити вигідного балансу. Чим вище пробіг, тим газ на автомобілі буде приносити вам більше заощаджень.

Багато водія задаються питанням чи варто встановлювати ГБО? Давайте спробуємо розібратися з цим питанням. Щоб економити, потрібно вкласти. В ГБО найкраще вкладувати в –http://gbo-gas.com/komplekty-gbo/gbo-4-pokoleniya/

Калькулятори ГБО дозволяють точно визначити час повернення інвестицій і потенційну економії, простіше кажучи, можна припустити, що при річному пробігу близько 20 тисяч кілометрів, газова установка дозволяє заощадити 7000-10000 грн. Як бачимо, навіть при невеликому пробігу за рік практично можна повернути вартість установки і почати економити.

Перевагою скрапленого газу є високе октанове число (100-110). Компанії, які встановлюють “газ на авто” іноді стверджують, що двигун стане більш гнучким. На жаль, заміри динаміки цього не показують. Щоб насолоджуватися кращими характеристиками і в повній мірі використовувати параметри газу необхідно вкласти також в чіп-тюнінг двигуна.

Власник автомобіля з ГБО повинен приготуватися до більш високої вартості обслуговування. Механіки рекомендують частіше проводити заміну свічок і проводів запалювання.

Багато противники установки ГБО стверджують, що “газ руйнує двигуни”. Скільки в цьому правди? Мало. Газ сам по собі не є шкідливим. Фактором, який впливає на двигун, є температура згоряння суміші, вона вище від температури згоряння бензину. В разі неправильного встановлення ГБО може прискорити знос головки, клапанів і сідел клапанів. Найбільш руйнівним для двигуна є надмірне виснаження суміші, що призводить до подальшого зростання температури в камері згоряння.

На темпи ерозії впливають параметри установки, а також матеріали, з яких виготовлений двигун. Протягом перших 60-200 тисяч кілометрів їзди на газі, як правило, досить регулювання зазорів клапанів. Потім необхідна регенерація головки. У двигунах з гідравлічної компенсацією зазору процес відбувається спонтанно – цей тип конструкції особливо цінується любителями газу. Якщо двигун має ручне регулювання зазорів клапанів, обов’язково необхідний візит до механіка.

В автомобілях з газом можна зустріти також проблеми з роботою двигуна, його випадкове згасання, удари, помітно погіршення продуктивності або запах газу в салоні. Всі вони є наслідком неправильно проведеного монтажу або неправильного регулювання системи. Професійно змонтована система працює непомітно і не викликає відчутного зниження динаміки.

Особливу увагу слід звернути у разі установки газового обладнання в двигунах з турбонаддувом – при динамічній їзді форсунки повинні подавати дуже великі порції газу. Автомобіль повинен потрапити в руки досвідченої компанії, а не в майстерню, яка буде працювати методом проб і помилок.

У сучасних двигунах установка ГБО стає все складніше. Основною перешкодою є безпосереднє уприскування палива. Рішення є два. Більш просунута і дорога газова установка, яка передбачає подачу газу через заводські форсунки бензину. У спрощених системах, в колектор вкручуються додаткові форсунки газу. Заводські форсунки систематично подають невеликі порції бензину, що знижує температуру. Двигун стає гібридом, газ і бензин.

Також варто мати на увазі, що деякі двигуни не переносять харчування газом. Правило стосується багатьох азіатських моделей, в яких установка газового обладнання призводить до серйозних проблем з клапанами і голівкою. Спеціалізовані компанії знають, на яких двигунах допускається альтернативне харчування і в стані застерегти клієнта від можливих проблем.

Сучасне газове обладнання не має багато спільного з рішеннями минулих років. Немає необхідності в частих регулювань, не погіршуються експлуатаційні характеристики, а правильно встановлене і відрегульоване, не викликає несправностей двигуна і його навісного обладнання. Хто хоче економити, потрібно вкласти і змиритися з втратою ніші для запасного колеса. Не кожен хоче приймати зміни, але це не означає, що необхідно відмовитися від «газу». На вторинному ринку можна знайти різні моделі з заводськими установками, в тому числі Dacie Logan, Sandero i Duster, Fiaty Panda і Volvo S60, S70, V70 з двигуном Bi-Fuel.





Більше новин


Прокоментуй новину