Як правильно вибирати зимову гуму

0

Цього року день автомобіліста в Україні припадає на 25 жовтня. Найкращі подарунки це справність авто, а також безпеку водія і пасажирів. Їх не може забезпечити тільки майстерність водіння потрібна ще й правильна комплектація машини. В середині осені питання №1 “перевзутися” в зимние шины.

“Для дотримання балансу і рівноваги, а також забезпечення рівномірного зносу кожні 8 тисяч км переставляйте шини з передньої осі на задню, і навпаки, рекомендує фахівець. Це врівноважить ресурс гуми і підвищить безпеку. Хочу нагадати про правильно виставленому тиску при накачуванні шини і регулярної (не рідше двох разів на тиждень) перевірці. цього правила дотримуються професійні водії. Рекомендую і автолюбителям звикнути до тієї ж періодичності. при цьому врахуйте, що зниження температури повітря на кожні 10 градусів це мінус 0 1 бар тиску в шині, а значить, її потрібно підкачувати Експерт також нагадує, що під час заміни шини бортіруют і накачують в теплі, поетом при виїзді на холод вона буде виглядати трохи сіла.

Щоб уникнути цього, попросіть накачати шину на плюс 0,2 атм. До тиску, рекомендованого виробником шин і вашого авто.

Він також нагадує, що шини повинні бути підібрані за розміром, вказаним виробником. Крім того, глибина протектора не повинна бути нижче 4 мм.

Необхідно планово контролювати кут установки коліс, стан дисків, підвіски, малюнка протектора. Наприклад, в Nokian Tyres цю задачу виконує спеціальний індикатор зносу WSI (для зимових шин). Цифри доповнені зображенням сніжинки, яка зникає, коли глибина протектора менше 4 мм.

Фахівці також говорять, що при установці торішніх шин, кращу пару обов’язково встановіть на задню вісь. Саме зрив в занос задньої осі найбільша небезпека на зимовій дорозі.

Один з головних питань в процесі вибору чи віддати перевагу універсальним шинам або виключно зимовим.
“Універсальність це компроміс робочих характеристик, як правило зимові шини призначені для вирішення широкого спектра завдань. Не можна очікувати від шини” універсального “поведінки в різних погодних умовах зимового періоду, каже керівник відділу продажів легкових шин Goodyear Dunlop Tires Ukraine Ігор Перепелкин Преміальні виробники в своїх лінійках мають шини як для арктичних регіонів, так і для м’якого клімату Експерт каже, що при виборі шин потрібно брати до уваги кілька основних факторів: експлуатація місто або «не місто”, тип автомобіля седан, SUV, повний привід, характер і частота експлуатації авто. Все це самим безпосереднім чином впливає на те, які вибрати шини.

“Малюнок протектора і його глибина впливає на зчеплення з дорогою, відведення води і снігу з плями контакту, курсову стійкість, прохідність і опір коченню. Чим менше висота протектора, тим гірше все характеристики, крім однієї. Йдеться про опір коченню, що безпосередньо впливає на витрату палива. Чим менше висота протектора, тим менше опір коченню і відповідно витрата палива. Саме це завдання стоїть перед розробниками та конструкторами нових шин, на сьогодні ідеальна шина це шина, в якій вдалося реалізувати невелику глибину протектора, але при цьому малюнок і конструкція шини забезпечують всі перераховані вище характеристики розповідає Перепьолкін.

Шипована гума, за словами експерта, призначена для тих автолюбителів, які хочуть забезпечити прохідність в будь-який погодної ситуації, ожеледі і агресивних зимових дорожніх умов. Але використовувати автомобіль на шиповану гуму можна за межами Євросоюзу.


Не пропустіть