ЯК ПРАВИЛЬНО ВИБРАТИ АВТОСЕРВІС? ПОРАДИ

ШУКАЄМО НОРМАЛЬНИЙ АВТОСЕРВІС

При першому відвідуванні автосервісу зверніть увагу на інформаційний стенд та наявність на ньому ліцензії, а також переліку послуг, що надаються і відповідних сертифікатів. Наприклад, якщо машина знаходиться на гарантії, то тільки ліцензовані автосервіси можуть проводити ремонт.

Багато авто сервіси мають представництво в інтернеті – це власний сайт або група в соціальних мережах. У них можна знайти інформацію про авто сервісі і почитати відгуки клієнтів. Приміром ви можете почитати про автосервис в Санкт-Петербурге. Також в пошукових системах можна спробувати знайти за запитом «назва автосервісу – відгуки». Якщо сервіс має погану репутацію, то це відразу буде ясно. У той же час, відсутність відгуків може нічого не говорити.

Уточнювати деталі – завжди корисна звичка. Дізнайтеся, чи можна бути присутнім при ремонті автомобіля. Якщо автосервіс дорожить репутацією, то обов’язково дозволять поспостерігати за процесом. У багатьох сервісах стоять камери спостереження – в зону ремонту не пустять, але поспостерігати за чашкою кави через монітор можна за ремонтом машини.

Зверніть увагу, як складено акт здачі-приймання робіт: послуги повинні бути прописані зрозумілою мовою, без застосування невідомих термінів, з ціною , терміном виконання і умовами гарантії. Поцікавтеся, які запчастини використовуються в даному автосервісі: оригінальні чи ні, чи є на складі необхідні деталі.

Зверніть увагу на ставлення персоналу. Якщо співробітники непривітні, швидше за все, до вашого авто поставляться також зневажливо. Автосервіс, який дорожить клієнтами, завжди забезпечить комфортний прийом.

СКУПИЙ ПЛАТИТЬ ДВІЧІ – КОГО СЛІД УНИКАТИ?

Був випадок, коли потрібен був ремонт автомобільного кондиціонера. Вибрав авто сервіс біля дороги – про що пошкодував потім. Адже майстер навіть не став вникати в проблему і визначив неправдиву несправність. А все тому, що для нього – ми випадкові клієнти, його мета по-швидкому «зрубати бабла», а не якісно відремонтувати машину. Йому все одно, приїдете наступного разу чи ні – вони живуть сьогоднішнім днем.

У якісному авто сервісі ситуація протилежна. Для них кожен клієнт важливий – і якщо буде якісне обслуговування автомобіля, то клієнт приїде жоден раз. Та й друзям дасть рекомендації. Для цього існує спеціальна система відстеження якості ремонту, куди можете звернутися в будь-який момент.

Питання в ціні обслуговування. Насправді, суттєвої різниці між ціною обслуговування машини якісного сервісу та звичайному біля дороги немає. У нормальному сервісі є система знижок, завдяки чому ціни на обслуговування демократичні. І те, що було спочатку дешевше, може потім обійтися в подвійну плату.





Більше новин


Прокоментуй новину