Ремонт дизельних двигунів

Як ми всі знаємо, двигун автомобіля – це думка інженерів, а інженери – це люди, а ще немає жодного пристрою, який би придумали люди, і воно було б ідеальним у всіх сенсах. Таким чином, мотор автомобіля вважається однією з найкращих розробок, а й він іноді ламається і дає збої. Найчастіше це відбувається на старих автомобілях, які проїхали більше 200 000 кілометрів, а то і більше.

Ламаються мотори незалежно від того, яким паливом вони заправляються. На жаль, бензинові двигуни ламаються нітрохи не менше, ніж дизельні, але в даній статті мова піде саме про друге.

Як вже було сказано, в першу чергу потрібно дістати і розібрати мотор. Дістати двигун з моторного відсіку можна за допомогою спеціального підйомника. У цьому випадку ніяких проблем не буде. Для того, щоб дістати мотор з машини, потрібно всього лише закріпити мотор і відкрутити все болти, які кріплять його до кузова. Витягнувши, його потрібно покласти кудись так, щоб можна було без проблем його розібрати, а потім зібрати і встановити на машину. Бувають випадки, коли крана немає, точніше навіть його частіше немає, ніж він У такому випадку потрібно розбирати двигун прямо в машині. Насправді процес піде навіть швидше, головне складати всі болти і деталі в потрібне місце.

Після того, як двигун був розібраний, слід промити всі деталі від накипу, іржі та інших різних нальотів, які утворилися на них за час використання. Це стане другим етапом капітального ремонту дизельного двигуна автомобіля.
Наступним етапом виявлення і усунення поломок. Насправді їх може бути кілька і зовсім в різних місцях. Тому для того, щоб визначити поломку, потрібно оглядати кожен вузол і агрегат автомобіля. Особливу увагу потрібно приділити циліндрах і поршневий групі. Навіть невеликий скол або подряпина в одному з циліндрів призведе до наслідків, після яких навіть капітальний ремонт не допоможе. Якщо була знайдена подряпина або невеликий скол на блоці циліндрів, то їх можна спробувати відшліфувати. Якщо вийде, то можна обробити і інші циліндри. Крім цього потрібно уважно оглянути і інші пристрої, механізми на предмет працездатності.

Останнім етапом стане збірка і установка двигуна назад на машину. Слід звернути увагу на те, що переходити до цього етапу можна тільки після того, як були перевірені всі агрегати і пристрої машини. Справа в тому, що багато водіїв, знайшовши одну несправність, відразу ж починають збирати його назад, після чого через деякий час знову заганяють машину на капітальний ремонт. Тому велике прохання здійснювати ремонт дизельних авто, не повторюючи цих помилок.

В принципі складання здійснюється за тим же принципом, як і розбирання. Ті, хто володіє кранами, можуть збирати мотор на підлозі при нормальному освітленні, а після цього закріпити мотор на кран і встановити його в автомобіль. Слід звернути увагу на те, що при розбиранні потрібно запам’ятовувати, куди підключаються всі датчики, шланги і патрубки. Це дуже важливо, щоб після складання нічого не переплутати, тому що через це може не запуститися двигун. Найкраще в цьому випадку сфотографувати все на телефон або замалювати. Але тим, у кого немає крана, доведеться збирати його відразу в машині. Насправді це навіть зручніше, ніж вставляти вже готовий мотор в машину, тому що все комфортно прикручується і встановлюється.

Всі ці роботи важко виконувати самостійно тому пропонуємо звернуся до спеціалістів http://bcs.avers-c.com.ua/dizel-centr/remont-dizelej-volkswagen/


Не пропустіть