Експлуатація автомобілів з паливною системою Delphi

Переважна більшість виходів з ладу паливної відбувається через погану якість палива. Погана якість палива – це звичайно дуже розпливчасте поняття. Ви, як власник автомобіля, повинні розуміти, що дизпаливо повинно бути чистим (без механічних домішок, типу піску), не містити в собі воду, не мати сторонніх хімічних домішок (іноді у людей в баку була залита якась субстанція, що нагадує компот і навіть липка на дотик), містити достатню кількість мастильних речовин (це обумовлено тим, що насос і форсунки в процесі роботи змащуються самим паливом).

Особливості архітектури та принципів роботи паливної Delphi обумовлюють проблеми при її експлуатації. Якщо автомобіль новий, а паливо хороше – то їзда на автомобілі з такою паливної принесе виключно одне задоволення. А якісні запчастини такі, як клапан форсунки delphi 28449421 забезпечать довговічність система.

Ресурс паливної системи Delphi становить приблизно 150 тисяч кілометрів. Після цього власник може в будь-який момент очікувати складнощів. Імовірність проблем значно збільшується, якщо господар машини починає економити на паливних фільтрах. Паливні фільтри виробництва Delphi затримують мікрочастинки розміром від 2 мікрон. У більшості інших виробників – від 5-10 мікрон. Для паливної Delphi найбільш небезпечні частка розміром 3-4 мікрона (пам’ятаєте я вище писав про допуски в деталях форсунки?), Які можуть потрапити в зазор між елементами форсунки і під тиском в півтори тисячі атмосфер процарапать собі шлях крізь форсунку. Згодом зазори збільшуються і форсунка стає негідроплотной, тобто не тримає тиску, створюваного ТНВД в рейці, і підбурює паливо через обратку в бак. А якщо немає тиску в рейці, то і всі інші форсунки працювати правильно не можуть. Тому для паливної Delphi слід використовувати тільки фільтра Delphi, хоч вони і дорожче аналогів, в іншому випадку чекайте проблем і не кажіть, що вас не попереджали. Використання додатково фільтра-сепаратора дозволяє зняти навантаження з основного фільтра тонкого очищення і повністю позбудеться від води в паливі. Тим самим ви збільшуєте ефективність основного фільтра (адже чим він більш забруднений, тим більше частинок пропускає) і знижуєте ймовірність виходу з ладу паливної.

Високоякісна фільтрація палива значно підвищує надійність паливної. Але проблеми можуть прийти і з іншого боку. Всі автовласники машин з паливної Delphi слова “у вас стружка в баку” сприймають як вирок. Та власне це він і є. Опишу цю проблему трохи докладніше.

Насос високого тиску встановлений вже після паливного фільтра. Після насоса ніяких фільтрів в принципі бути не може, так як в магістралі створюється величезний тиск, який рве на шматки будь-фільтра. І якщо раптом насос почав виходити з ладу з якихось причин і гнати стружку, то це вірна смерть всім форсунок. Гнати стружку насос починає в основному через роликів (металевий циліндр), які знаходяться в спеціальних гніздах-черевиках всередині насоса. Черевик і ролик – це прецизійна пара, яка притирається один до одного. І якщо раптом з якоїсь причини ролик заклинило і він перестав ковзати в черевику, то тертям інших деталей з ролика сточується металева стружка, яка далі потрапляє в рейку і в форсунки, виводячи останні з ладу нітрохи не гірше піску. Форсунки зазвичай вмирають комплектом. Відновлення паливної може встати власнику в 2000 доларів. Дуже неприємно.

Рекомендації тут такі:
– стежте за наявністю стружки в паливному фільтрі. Для цього при заміні фільтра міститься в ньому паливо потрібно поговорити прямо в фільтрі, злити в прозору банку і дати відстоятися. Після цього магнітом зібрати осів стружку в одну пляму на дні і оцінити його розміри. Якщо більше 5 міліметрів в діаметрі, необхідно терміново ремонтувати насос, поки все інше не лягло. І звичайно промивка бака, паливних магістралей і рейки рекомендується.
– Уважно стежте за якістю палива. Якщо заллєте який-небуть сурогат або паливо зі слабкою змазує здатністю, то можете цілком потрапити на дорогий ремонт.


Не пропустіть