СПОРТИВНІ ГАЛЬМА І ЇХ ПЕРЕВАГИ

Особливості експлуатації дорожніх машин не дозволяють використовувати гоночні гальма в «чистому вигляді». При повсякденній їзді вони здатні витримати 5000-15000 км. Умови гонок можуть бути дуже жорсткими, однак щоденна експлуатація без належного обслуговування може виявитися навіть більш згубною.

На відміну від гоночних, супорта спортивних гальмівних механізмів захищені від пилу і піску, здатних пошкодити поверхню гальмівного поршня і циліндра. Перфорація дисків використовується також як і на гоночних конструкціях, але в меншому ступені. Вона дозволяє виводити продукти тертя із зони контакту гальмівної колодки і диска, проте меншу кількість отворів означає менший знос самих гальмівних колодок. Свердління або канавки виконані на більшій радіусі для продовження терміну служби і зниження шуму гальмівних механізмів. І це лише короткий перелік відмінностей спортивних гальмівних механізмів AP Racing від гоночних!

Проблема корозії не є нагальною в автомобільному спорті, проте досить актуальна для дорожніх машин. AP Racing використовує нержавіючі стали і спеціальні антикорозійні покриття для захисту алюмінієвих супортів. Спортивні гальма повинні не тільки забезпечувати можливість зимової експлуатації, але і бути адаптованими до відповідних умов ринку збуту, будь то Фінляндія або Саудівська Аравія!

Особливості гальмівних механізмів

Основною особливістю спортивних гальмівних механізмів є їх розміри. Гальма розігріваються при гальмуванні, і якщо тепло не розсіюється, відбувається їх перегрів, а характеристики помітно погіршуються, що призводить до збільшення як гальмівного шляху так і зусилля натискання на педаль. Найбільш простим способом протидії перегріву гальмівних механізмів є збільшення їх розмірів, тобто площі поверхні охолодження. Доповнені радіальними отворами, такі конструкції ще краще захищені від перегріву. Крім того є ще одна додаткова перевага – велика величина плеча прикладання сили.

Стандартні гальма проектуються виходячи з економічних міркувань і повинні відповідати стандартним розмірам коліс. Крім іншого, стандартні супорта є механізмами з плаваючою скобою, а отже ефективні не більше, ніж на 90%. Протиріччя легко вирішується з переходом на спортивні гальмівні системи, які можна оглянути на сайті http://carville.racing/shop/zapchasti-dlya-avtosporta/.





Більше новин


Прокоментуй новину