Фарбування кузова

0

Професійна і якісна фарбування автомобіля може зрівнятися з високим мистецтвом, яке підвладне лише руці справжнього майстра. Малярно-кузовні роботи (фарбування) сьогодні – це цілий комплекс взаємопов’язаних операцій кузовного ремонту, спрямованих на повне відновлення лакофарбового покриття всіх деталей автомобіля, в тому числі і шарів грунту, наповнювача, фарби і лаку. На перший погляд, для кого-то фарбування автомобіля здасться справою десяти хвилин, але насправді все набагато складніше, і для того, щоб малярно-кузовний ремонт пройшов якісно, ​​гладко, без сучка і задирки, потрібно володіти, перш за все, спеціальними навичками, безцінним досвідом і, якщо хочете, талантом. Не володіючи цими навичками, Ви сильно ризикуєте, якщо ремонт кузова (фарбування), робиться Вами самостійно. Дилетант, який проводить кузовний ремонт, фарбування автомобіля в якому визначальна, так зіпсує зовнішній вигляд авто, що, часом виправити помилки непросто цілій бригаді дуже досвідчених малярів.

Технологія малярно-кузовних робіт при кузовному ремонті автомобіля вдосконалюється постійно і звичайно ж, має свої секрети і особливості. Якщо розглядати таку складову, як технологія фарбування автомобіля, то можна бачити, що вона завжди стандартна. Кузовний ремонт (забарвлення) проводиться зараз будь-яким кузовним цехом. Але якщо, же взяти методику, а головне, процес фарбування кузовний деталі, то Ви побачите, що кожен маляр-кузовщик робить цю роботу суто в індивідуальному ключі, інтуїтивно визначаючи, як і що робити в певний момент всього циклу малярно-кузовних робіт.

Всі ці навички притаманні малярам-кузовщика центру покраска авто в Минске. Адже саме тут, і саме ці люди не перестають дивувати здивованих клієнтів результатами своєї роботи. Саме фахівці цеху малярно-кузовних робіт змушують сяяти і переливатися гладку поверхню пофарбованого кузова.

Слід пам’ятати, що необхідно провести всі попередні роботи (витяжку, рихтування, зварювальні роботи та ін.), Перш ніж виконувати такий відповідальний елемент малярних робіт, як фарбування. Кузовний ремонт (середній і складний) без цього завершального етапу, буде вважатися не завершеним, а автомобіль – не пройшли повний цикл загального ремонту.


Не пропустіть