Які гальмівні колодки вибрати

0

Замислюватися над тим які гальмівні колодки краще водіям доводиться не так уже й рідко, оскільки середній термін служби колодок коливається від 30,000 до 60,000 км пробігу. Зрозуміло, багато що залежить від стилю їзди і типу / якості самих гальмівних колодок, також впливає на інтервал заміни то, про які колодках мова – задніх або передніх. Також слід врахувати марку авто напроиклад тормозные колодки LEXUS LX 570 Але в цілому питання досить цікавий, в ньому варто розібратися трохи краще будь-якому власникові авто, який самостійно обслуговує і ремонтує свою машину.

Отже, які гальмівні колодки віддати перевагу? Деякі скажуть, що питання легкий і відповідь проста – краще брати оригінальні гальмівні колодки, тобто ті, які виготовлені / схвалені виробником авто. І багато в чому мають рацію – такі колодки, якщо, звичайно, не попалася підробка, виконані дуже якісно, ​​в комплекті є всякі корисності (протівоськріпниє пластини, датчики зносу), та й кому, як не виробнику краще знати, які колодки ставити.

Разом з тим, у таких колодок є один, але для деяких істотний, недолік – ціна. Вона практично у завжди вище аналогічних колодок інших виробників, які іноді і зовсім не поступаються в якості, і не мають націнки на бренд.

Якщо ж говорити про стиль водіння, то тут теж не все так однозначно. Для спокійного “міського” типу водіння є досить широкий вибір колодок від таких виробників як TRW, Nibk, STS та інших. Для спортивних машин і відповідного стилю їзди рекомендують ставити колодки від Ferodo або Brembo. А для активного водіння з температурами вище 800 градусів – високотемпературні колодки. Якщо ж стиль комбінований або вибирати не хочеться – є універсальні гальмівні колодки Bosch або Samko.

Також можна вибрати гальмівні колодки по типу матеріалу , з якого зроблені фрикційні накладки. Їх буває чотири види:

Напівметалеві , які на половину (або хоча б третину) складаються з порошків заліза, міді і графіту. Дешеві, добре віддають тепло, але шумлять, погано гальмують при низькій температурі, швидко стираються.

Органічні складаються з волокон кевлара, скла, гуми та інших органічних компонентів. Це м’які колодки, щадні гальмівний диск і виробляють мало шуму, але пилові і малоефективні при попаданні вологи.

Повністю металеві мають схожий склад з органічними, але також містять сталь і мідь. Мають кращі показники гальмування і теплообміну, н про зношують гальмівний диск і коштують дорожче двох попередніх.

Керамічні складаються з різних кольорових металів і керамічних волокон. Такі колодки вважаються найкращими , вони позбавлені всіх недоліків інших колодок – відмінно гальмують, не звертаючи уваги на вологу або високі температури, виробляють мало пилу, що не зношують гальмівний диск. Єдиний мінус – висока вартість (середня ціна від 100 доларів).


Не пропустіть