ЗАДНІ СТІЙКИ НА АВТОМОБІЛЬ ПРІОРА

0

На сьогоднішній день автомобіль Лада Пріора однією з найпопулярніших моделей в Росії. Цей простий, лаконічний і в той же час елегантний, динамічний автомобіль набув широкого повагу завдяки своїй практичності, витривалості, невибагливості в експлуатації. З’явився на ринку ще в кінці дев’яностих автомобіль не раз проходив серйозні реформації, які стосувалися як зовнішнього вигляду, так і його технічної складової, причому ще й більшою мірою.
На початку двохтисячних пройшов черговий етап рестайлінгу, який значно модернізував автомобіль Пріора. Змінилося багато: стали потужнішими силові агрегати, трансмісія отримала нове втілення, потрудилися майстри над гальмівною системою. І звичайно ж, були доопрацьовані задні стійки на Пріору, деталь, яка з перших років існування Лади Пріори викликала масу нарікань з боку власників автомобіля.

Стійки, що це таке і навіщо вони потрібні?

Стійки це механізм, завдання якого полягає в фільтрації ударів, що надходять на автомобіль при русі по поганій дорозі. Якщо стійки неналежної якості і не мають продуманою конструкцією, то рух перетворюється на сущий кошмар. Ось чому так разюче відрізняється їзда на дорогій іномарці і бюджетному вітчизняному автомобілі, який чутливий до кожній купині.

Стійки мають складну конструкцію, але основу становить порожниста поршнева система. Поршнева система обладнана множинними деталями, що кріплять стійки з кузовом машини, а всередині заповнена або газомасляної рідиною, або маслом. Принцип роботи стійок полягає в тому, що поршень, приходячи в рух, як би розбиває удари, що припадають на нього, зменшуючи їх силу.

Передні і задні стійки, в залежності від виробника, можуть прослужити різну кількість часу, так, стандартні задні стійки СААЗ, що встановлюються на Ладу Калина і Лада Пріора можуть прослужити 75 000 85 000 км, після чого потрібна їх заміна. Якщо поставити нові на Ладу або Пріору, кращої якості, то вони прослужать вже 120 000 125 000 км, що вже досягнення.

Види і характеристика стійок

На даний момент на Пріору ставиться кілька типів стійок:

Масляні. Їх дія заснована на силі гідравлічного масла. Як правило, такі пристрої двотрубні, хоча іноді зустрічаються і однотрубні, але вони менш ефективні і складні в експлуатації. Масляні стійки легко встановлюються, відрізняються зносостійкістю, витривалістю. Єдиний мінус даного пристрою воно погано охолоджується, що і призводить у результаті до деформації. Але при належному догляді за машиною деформація може наступити нескоро. Зате масляні деталі коштують дешевше газомасляної.

Газомасляної багато в чому схожі з олійними, але тут ми маємо зовсім інший вид рідини, значить, і інший принцип роботи. Тут деталь, яка називається газовим підпором, регулює тиск кисню, замінюючи його на азот, що і приводить в рух всю систему. Такі стійки частіше представлені в однотрубному варіанті, на відміну від масляних однотрубних, газомасляної гарні у всьому. Найбільш значним плюсом системи хороша тепловіддача. Мінус менша зносостійкість, ніж у масляних стійок, а також висока чутливість до зовнішніх факторів якісно різні.

Про те, як проводиться заміна задніх стійок і пружин можете прочитати тут.


Не пропустіть