Професійний ремонт автоматичної коробки передач

0

З різних причин автолюбителі воліють ремонтувати свою машину самостійно. На це їх штовхають певні обставини. Одним не вистачає коштів на оплату ремонту в автосервісі, інші самі прагнуть оволодіти знаннями і набути досвіду з ремонту автомобіля.

Зазвичай власники автомобіля обмежуються тільки його обслуговуванням або дрібним ремонтом, не наважуючись самотужки налагодити більш складні агрегати. До таких наприклад, відноситься коробка передач. Вона складається з безлічі дрібних деталей, які при складанні вимагають установки з особливою уважністю, щоб запчастини зайняли свої місця, з урахуванням всіх тонкощів.

ремонт КПП

Ремонт даного агрегату потрібно починати з вивчення пристрою. КПП досить складний агрегат. Капітальний ремонт АКПП Фольксваген без досвіду краще не робити. Але усунення деяких несправностей цілком можливо самостійно.

діагностика КПП

Помітивши певні неполадки агрегату ви повинні вирішити проводити його ремонт самому або довіритися фахівцеві. Самостійну перевірку коробки здійснюють на ходу. Перемикання передач перевіряється у всіх режимах. Важіль при цьому повинен перемикатися вільно, без особливих підсилю / p>

При виявленні даних неполадок потрібно зробити ремонт АКПП Ссанг Йонг, тобто більш уважний огляд.

несправності

Головні несправності полягають:

З коробки доноситься характерний шум.
Витік масла.
Коробка перегрівається.
При русі передача вимикається.
Перемикання швидкостей здійснюється з працею.
Маючи хоча б одну таку несправність, треба провести ремонт. Не бажано експлуатувати автомобіль з такими неполадками. Вони не вважаються особливо складними, але затягувати з ремонтом не варто.

Перевірку масла в коробці потрібно здійснювати раз на рік. Хто використовує автомобіль часто і долає значні відстані, треба проводити контроль за рівнем масла через 20 тисяч кілометрів. Майже всі поломки виникають через низький рівень масла або його переливу. Так само дуже шкодить деталей неякісний мастильний матеріал.

Коробка служить менше при агресивному водінні. Різке гальмування, початок руху з пробуксовкою, надають надмірне тиск на підшипники, шестерні та інші деталі. Поломка електронного блоку управління відповідає за перемикання передач, може впливати на справну роботу коробки.

процес ремонту

Ремонт коробки набагато легше, ніж автоматичної. Перш ніж зважитися на ремонт АКПП Санг Енг потрібно серйозно задуматися, чи варто це робити чи ні. Механізм даного агрегату має деякі відмінності, які потребують знань і досвіду з ремонту «автомата»

Демонтаж коробки починається зі зливу масла, зняття тяги з важеля, від’єднання троса йде від зчеплення. Відключити акумулятор шляхом від’єднання мінусового кабелю, відстикувався всі дроти, видалити датчик швидкості.

Підняти передню частину машини, кульові опори від’єднати від поворотних кулаків. З коробки передач витягнути приводні вали, а замість них вставити дерев’яну болванку, щоб шестерня піввісь не змістити. Відкрутити і демонтувати ліву опору двигуна і задню, коробку від мотора відстикувати і витягнути.

Розбирання коробки виробляють поетапно, причому зняті деталі слід викладати по порядку, щоб при складанні було легше орієнтуватися. Повну заміну виробляють: головного валу, сальників, підшипників. Ремонт здійснюється в залежності від зносу пошкоджених деталей. Збірка КПП і її установка проводиться легко, якщо деталі не були переплутані.

Найчастіше ремонт подібних агрегатів здійснюється в автосервісах. Якщо не маєте уявлення про будову коробки передач, краще не чіпайте її самі. Доливайте масло строго до мітки, його недолив може перегріти деталі внутрішні деталі коробки, а перелив видавить ущільнювальні сальники, відповідно масло буде постійно витікати.


Не пропустіть