Ремонт коробки передач

Коробка перемикання передач – це дуже складний, дорогий агрегат будь-якого автомобіля, який, на жаль, не завжди відрізняється надійністю. В процесі експлуатації автомобіля, і механічні, і автоматичні коробки передач дуже часто можуть виходити з ладу і потребують ремонту або заміні.

І нерідко під час виникнення несправностей, автомобіліст самостійно виносить «вирок» цієї деталі свого автомобіля, грунтуючись лише на власних відчуттях, а потім при діагностиці з’ясовується, що не все так страшно, як це передбачав власник автомобіля.

Фахівці kppremont-spb.ru, грунтуючись на багаторічному досвіді, точних знань принципів роботи всіх деталей і агрегатів здатні провести точну діагностику вашої коробки передач і виконати її ремонт на вищому рівні.

ремонт АКПП

У разі поломки автоматичної коробки передач її ремонт починається з діагностики і зчитування кодів несправностей. На сьогоднішній день існує безліч діагнозів, які свідчать про вихід АККП з ладу. Але навіть якщо не надати одному сигналу належного значення, то стан коробки може різко погіршитися в будь-яку хвилину. До сигналів тривоги відносяться такі часті явища як пробуксовка, серед звуків, які видає автомобіль, часто чути, що АККП гуде, поштовхи при перемиканні передач, тобто їсть відчуття, що коробка смикається, так само може чутися стукіт в самій акпп. Очевидними наслідками, через пропущених повз ретельного дослідження первинних ознак можуть стати перегрів акпп, невключення задніх передач, які не перемикання на окремі передачі або зовсім коробка глухне. І для того, щоб запобігти несправності необхідно проводити діагностику. Хоча деякі поломки коробки не вимагають ніякої діагностики, в такому випадку ремонт АККП проводиться негайно прямо на очах клієнта.

Найчастіше виробники розробляють цілий ряд процедур для діагностики автоматичної коробки передач індивідуально для кожної марки. Але при цьому є і базові діагностичні операції, які для всіх видів коробки автомат однакові, ну знову ж таки, є і ті методики, які застосовуються виключно на окремі моделі. Тому дуже важливо, щоб майстер виконує ремонт і діагностику був справжнім професіоналом, мав солідний досвід роботи, а також мав у своєму розпорядженні необхідне обладнання і вмів зчитувати й інтерпретувати коди несправностей.

Тепер про деякі неполадки. Як правило, конструкція коробки виглядає наступним чином: передавальні числа змінюють, пригальмовуючи певні фрікціони в планетарних рядах. Диригує же процесом АККП спеціальний гідравлічний блок, які включає виконавчі механізми і клапани. Під час виходи з ладу кругла коробка передач гріється, а значить, відбувається перегрів. У сучасних автомобілях, управління покладено на електронний мозок, який здатний оптимізувати гігантський обсяг інформації, а також оптимізувати процес. Саме він адекватно сприймає зовнішні впливи управління, які виходять від водія. Тиску для роботи в гідравліці АКПП створює насос, пов’язаний з коленвалом мотора через спеціальний гідротрансформатор. А вузол забезпечує циркуляцію рідини. Дуже важливу роль в цій системі гідротрансформатор, і якщо він не справний, то можуть виникнути проблеми, пов’язані з включення задньої передачі, або можуть початися поштовхи під час перемикання передач. Якщо коробка глухне, чується в ній стукіт або вона смикається, то проблему також варто шукати в цій частині.

АКПП виходить близько 50 років, і найдосконалішою з них, швидше за все, є гідромеханічна конструкція. Однак її основним недоліком є ​​складність ремонту.

Електроніка акпп зазвичай не виникає нарікань, за умови, що вона добре захищена від води і бруду. Оптимальним варіантом стане, якщо блок розташований всередині салону машини, гірше, якщо він буде кріпитися до корпусу коробки передач або в моторному відсіку.

Взагалі несправностей і причин, через які може послідувати ремонт акпп може бути дуже багато. І те, що ми зарахували вище, є лише малою частиною проблем, пов’язаних з нею. Так що при перших же симптомах несправності вашого автомата, відразу зверніться в автосервіс.





Більше новин


Прокоментуй новину